Ranger nás prekvapil luxusnou kabínou a slušnými jazdnými vlastnosťami. Jeho korba sa dá využiť dokonca aj ako pojazdná dielňa.
Ranger nás zaujal množstvom praktických doplnkov na korbe a vnútorným priestorom. Naftový 6-valec mu svedčí, jazdný komfort má veľmi slušný.
Ford elektrifikuje vo veľkom aj svoje pikapy. Najnovšie dostane batérie Ranger, najpredávanejší pikap v Európe.
VW opäť pripomína blížiacu sa premiéru druhej generácie svojho pikapu.
VW Amarok, vyvíjaný v spolupráci s Fordom, by mala automobilka predstaviť ešte tento rok.
Premiéra druhej generácie Amaroku má prebehnúť už tento rok. Novou informáciou je, že automobilka asi ponúkne čisto elektrickú verziu.
Ford predstavuje najdrsnejšiu a najvýkonnejšiu verziu nového Rangeru. O jeho 288 koní sa postarala divízia Ford Performance.
Po predstavení nového pikapu Ford Ranger bolo len otázkou času, kedy začne vykladať karty aj Volkswagen.
Ranger je globálnym modelom Fordu. Preto neprekvapí, že ho vyvíjal v Austrálii a vyrábať ho bude v Thajsku.
Po desiatich rokoch príde Ford s novou generáciou pikapu Ranger. Bude elektrifikovaná a digitálna.
Nová generácia VW Amarok nebude mať s tou predošlou nič spoločné. Vzíde totiž zo spolupráce s Fordom.
Volkswagen sa rozhodol spolupracovať so značkou Ford v oblasti ľahkých úžitkových vozidiel. Do tejto kategórie patria aj čoraz populárnejšie pick-upy.
Americký pick-up je v Európe dobre etablovaný, a preto sa Ford rozhodol vylepšiť súčasnú generáciu. Hoci sa facelift dotkne aj zovňajšku, najpodstatnejšie zmeny sa udejú pod kapotou.
Premiéra americkej verzie pikapu Ranger priniesla aj jedno prekvapenie. So samotným autom však nesúvisí. Marketing Fordu sa totiž pohral s prezentačnými fotografiami a zakomponoval do nich čosi, čo si najprv nikto nevšimol.
Vozidiel, ktoré miešajú úžitkové vlastnosti s bežným používaním, na trhu nie je veľa. Jedným z nich je Ford Ranger.
Pohon všetkých kolies nie je na svetových cestách žiadnou novinkou. Dnes sa stáva stále viac súčasťou bežných typov jednotlivých automobiliek.