Vyskúšali sme kompkatný crossover od Fordu v športovom háve. Stačí mu litrový trojvalec?
Ford zvažuje nové riešenie uchytenia prednej kapoty. Vhodné by to bolo najmä pre elektromobily.
Pretočený „tachometer“ či zatajená oprava po havárii? Ani to nemusí byť najväčšia nočná mora pri kúpe auta z druhej ruky.
Okrem veľkého prepúšťania Ford oznámil, že zníži výrobu elektrických modelov Explorer a Capri.
Elektrický Ford Mustang Mach-E má za sebou malý update. A jeden z nich príde naozaj vhod.
Veľké precitnutie je tu. Keď si dvaja šéfovia Fordu vyskúšali čínsky elektromobil, ostali v šoku.
Nový Mustang s označením, ktoré v Európe evokuje dieselový pohon, je najrýchlejším Mustangom všetkých čias.
Aktuálny ročník ankety International engine of the Year má desať víťazov. Nechýba ani mastodont s objemom 6,2 litra. Je vôbec rok 2024?
Ford ruší plány na čisto elektrické SUV s troma radmi sedadiel a odkladá príchod novej generácie elektrického pikapu.
Ford sa pokúša od roku 2015 vymeniť nebezpečné airbagy Takata v 765 600 autách. Niektorí zákazníci však zvolávaciu akciu ignorujú.
Koncept Probe z roku 1979 bol prvý zo série aerodynamických štúdií automobilky Ford. Dnes už nie je medzi „živými“.
Ford chce, aby sa autá pri prekročení povolenej rýchlosti navzájom udávali a policajti by mohli iba inkasovať pokuty.
Ford, Volkswagen, Stellantis a Honda organizovali v posledných mesiacoch zvolávacie akcie pre chybné parkovacie kamery, boli od rôznych dodávateľov.
V Oakville sa mali pôvodne vyrábať elektromobily. Ford však investuje 2,3 miliardy dolárov na zmenu technológií tak, aby tam začali produkovať veľké pikapy.
Posadnutosť talianskej vlády ochranou všetkého talianskeho dosiahla obludné rozmery. Čoskoro na to môže doplatiť aj Ford.
Ford Capri ponúka batérie s využiteľnou kapacitou 52 až 79 kWh, výkon 125 až 250 kW a elektrický dojazd až 627 km.
Britská spoločnosť Boreham Motorworks chce priviesť na svet nové vydanie legendárnych Fordov. A začne tým najzaujímavejším.
Fordu stávka na elektromobily nevyšla. V Európe ruší fabriky a vo veľkom prepúšťa. Nemá odbyt.
Ford sa k elektromobilom obracia chrbtom. Jeho elektrická divízia Model E je podľa šéfa Jima Farleya hlavnou brzdou koncernu.
Šéf Fordu s nezvyklou úprimnosťou priznal, že na elektrických autách jeho automobilka brutálne prerába. Už nechce ďalšie stratové projekty.