Nemecký autoklub ADAC uskutočnil nárazové skúšky podľa metodiky, ktorá by mala v Euro NCAP vstúpiť do platnosti v roku 2018. Otestoval tri päťhviezdičkvé modely. A výsledok? Golf sklamal a Mégane prešiel s odretými ušami. Bez ujmy vyviazla len Honda Civic.
Zatiaľ s prívlastkom prototypu, ale predsa. Desiata generácia japonského bestselleru sa ukáže v európskej verzii na autosalóne v Ženeve. Je to isté. A na svete je aj prvá oficiálna snímka.
Honda zvyšuje tempo. Týka sa to aj desiatej generácie Civicu, ktorý bol už predstavený v USA. Európsky hatchback bude nasledovať ešte tento rok. Teda skôr, ako sa čakalo. Výlučne s turbomotormi a konečne nezávislým zavesením zadných kolies.
Súčasný Civic Type-R je stále horúcim tovarom, veď na trh sa dostal len v polovici minulého roka. Napriek tomu sú tu informácie o desiatej generácii najostrejšej verzie, ktorá by mala priniesť aj prepracovaný dvojliter. Zlepšiť sa má výkon či reakcia na plyn.
Honda predstavuje už druhý karosársky variant Civicu desiatej generácie. Nové kupé debutuje v Los Angeles. Viac výkonu však nečakajte. Motory totiž zdedilo zo sedanu.
Na autosalóne v Los Angeles predstavila Honda desiatu generáciu Civicu. Zatiaľ má síce len podobu amerického sedanu, no prezrádza mnohé aj o európskej verzii. S tou sa stretneme v roku 2017.
Honda už predstavila Civic desiatej generácie. Zatiaľ však len v USA a v podobe sedanu. Európa si bude musieť počkať.
Do premiéry novej generácie európskeho Civicu je ešte ďaleko. Za Atlantikom však už vystrkuje rožky v podobe sedanu. Čo je však najdôležitejšie, debutovať v ňom bude nový preplňovaný motor odvodený z Civicu Type-R. Ten sa nepochybne dostane aj do Európy.
Bicykel je pre auto vždy problém. Nie však pre experimentálny Civic Tourer Active Life Concept. Zvládne odviezť dva bicykle v kufri. A nosí si so sebou aj kompresor.
Modernizovaná Honda Civic prichádza na slovenský trh. Za základnú benzínovú verziu 1.4 i-VTEC dáte 15 750 eur. Kombi je o 4100 eur drahšie.
Konečne. Po dvoch rokoch čakania speje vývoj najostrejšieho Civicu všetkých čias do finále. Predstaví sa v Ženeve. Honda uvoľňuje prvé informácie. Zdá sa, že byť trpezlivý sa oplatilo.
Hoci sa zdalo, že do Paríža dovezie Honda sériový Civic Type R, opäť ukáže predsériový koncept. Tento má byť ešte bližšie k sériovému autu ako ten z tohtoročnej Ženevy.
Facelift Civicu má posilniť jeho športový imidž. Navyše pridá verziu Sport, nový audiosystém a autonómne brzdenie.
Honda to už s marketingom k novej generácii ostrého Civicu Type-R trochu preháňa. V Ženeve predstavila zasa len koncept, a to bez akýchkoľvek technických údajov.
V porovnaní s hatchbackom je dlho očakávané kombi na báze deviatej generácie Hondy Civic o 1 100 eur drahšie.
Na autosalóne v Ženeve predstaví Honda vysokovýkonnú verziu Civicu Type R. Zatiaľ síce len ako koncept, no na informácii o prechode na turbomotor sa nič nemení.
Nová generácia najvýkonnejšieho Civicu už nebude používať atmosférický motor. Turbo mu má priniesť pozíciu najrýchlejšej sériovej prednokolky.