Firma uviedla, že zatiaľ registruje minimálne obchodné škody.
Honda sa snaží pritiahnuť klientov nevšedným spôsobom. Bohužiaľ, Slovensko je mimo hry.
Honda cenami zákazníkom nikdy nepodliezala. Platiť to bude aj novom Jazze.
Nová generácia Jazzu mala premiéru už vlani na autosalóne v Tokiu. Lenže jej nový hybridný pohon e:HEV ostal zahalený tajomstvom.
Nástup dotykových displejov znamená ohrozenie bezpečnosti. Honda preto zaradí „spiatočku“.
Japonský ostrý hatchback je synonymom nekompromisných jazdných vlastností a excentrického dizajnu.
Modelový rad Civic rozširuje verzia Sport Line. Tak trochu to hrá na divoký Type-R.
Po BMW a Audi sa rozhodli riešiť problém s „novoodhalenými“ airbagmi Takata radikálnym spôsobom ďalšie automobilky. Nič iné im ani nezostáva.
Honda mení vžité pravidlá klasických hybridov. Nová generácia SUV CR-V sa inovatívnym systémom i-MMD blíži skôr k technológii plug-in hybridov.
Do roku 2020 vstupuje japonský hothatch s retušami a zmenami na podvozku. Aj bez nárastu výkonu má byť rýchlejší.
Nielen BMW a Audi musia reagovať na výskyt nebezpečných airbagov Takata, ktoré boli doteraz považované za bezproblémové.
Honda ukázala štvrtú generáciu malého Jazzu. Dobrou správou je, že toto originálne mikro MPV neprišlo o „zázračné“ zadné sedadlá Magic Seats.
Mestskú Hondu Jazz s geniálnymi zadnými sedadlami Magic Seats čaká generačná výmena. A bude zásadná.
Z Hondy liezli informácie o jej prvom elektromobile ako z chlpatej deky. Až vo Frankfurte konečne „pustila perie“. Poznáme výkon, dojazd aj rozmery.
Podobne ako Toyota aj Honda to s naftou zabalí. Náhradou budú hybridy a čisté elektromobily.
V kurze sú dnes moderné asistenčné systémy. Na airbagy akoby sa zabudlo. Honda si však myslí, že je na nich čo zlepšiť.
Prvá čisto elektrická Honda dostane viac displejov ako luxusné Audi, BMW, alebo Mercedes-Benz! celá "palubovka" je prakticky veľkou obrazovkou.
Japonská Honda je opäť v Guinnessovej knihe rekordov. Vďaka kosačke, ktorá jazdí takmer ako Bugatti. To ale nevie kosiť trávnik.
Honda chystá ostrú premiéru prvého elektromobilu. A tak Japonci prezrádzajú ďalšie podrobnosti.
Prvý elektromobil Hondy bude druhým sériovým autom na svete, vybaveným namiesto klasických spätných zrkadiel kamerami.