Malý elektrický hatchback mal premiéru v podobe prototypu v marci v Ženeve. Do predaja príde ešte tento rok s názvom Honda e.
Dva roky starý koncept mestského elektromobilu Urban EV doviedla Honda do sériovej podoby. Ukáže ho v Ženeve.
Japonská automobilka Honda do roku 2021 zatvorí svoj závod na západe Anglicka. Rozhodnutie spôsobí zánik najmenej 3 500 pracovných miest.
Honda finišuje so svojím prvým elektromobilom. Na displejoch nešetriť nebude. Vyzerá to tak, že zastúpia aj funkciu spätných zrkadiel.
Piata generácia Hondy CR-V prišla o diesel. Ale strach z toho mať nemusíte.
Japonská Honda definitívne potvrdila, že svoj prvý sériový elektromobil predstaví na marcovom autosalóne v Ženeve.
Nemecká spoločnosť TÜV vyselektovala z údajov o kontrolách 8,8 milióna áut tie najmenej poruchové SUV. Šéfujú im Audi a Mercedes-Benz
Reinkarnované menšie SUV Hondy podstúpilo po štyroch rokoch výroby modernizáciu. Je elegantnejšie, bezpečnejšie a výrazne tichšie. Z ponuky však na čas vypadol naftový motor. Vráti sa až na jar 2019. A ponuku obohatí aj verzia Sport s turbomotorom.
Nedávno omladený crossover Honda HR-V prichádza v sľúbenej verzii Sport. A nejde len o retuše. Pod kapotou pradie preplňovaný štvorvalec.
Koncept mestského elektromobilu, ktorý ukázala Honda vlani vo Frankfurte, zreje do sériovej výroby. Predprodukčné prototypy už jazdia.
Piata generácia Hondy CR-V je už síce na trhu, ale na povestnú čerešničku na torte sa ešte len čaká. Hybridná verzia CR-V je totiž iná ako ostatné elektrifikované SUV.
Až 40 % všetkých dopravných nehôd vznikne na križovatkách. Japonská Honda s tým chce skoncovať. V meste Maryswille nasadí do prevádzky flotilu dvesto špeciálne vybavených vozidiel. To ale nestačí.
Nie je tajomstvom, že piata generácia Hondy CR-V, jedného z najpredávanejších SUV planéty, definitívne končí s naftovými motormi. Nahrádza ich nezvyčajnou hybridnou sústavou i-MMD. Podobá sa plug-in hybridom. Až na to, že ju nemožno dobíjať.
Reinkarnovaná Honda NSX šokovala svet už pred dvoma rokmi. Jej 6-valec a trojica elektromotorov zabezpečili tomuto superšportu šprint na stovku za 3,3 sekundy. A teraz bude japonská ekologická raketa ešte rýchlejšia.
Naftový motor a Honda Civic? Aké skvelé spojenie.
Japonský crossover možno považovať za celosvetovo úspešný model, a preto si po troch rokoch od uvedenia na trh zaslúži modernizáciu. Tá mu dodá elegantnejší vzhľad a rozšíri ponuku motorov o preplňovaný 1,5-litrový agregát VTEC TURBO.
Honda nafte príliš nefandí. O dieselový motor príde zakrátko aj jej populárne CR-V. Civic je však výnimkou. Nielenže dostal nedávno nový naftový agregát 1,6 i-DTEC, ale teraz k nemu automobilka pridá po prvýkrát v histórii automatickú prevodovku.
S piatou generáciou CR-V nás Honda poriadne naťahuje. Aspoň v Európe. V USA je už totiž dávno na trhu. Na starý kontinent sa však chystá až na jeseň. Teraz však automobilka prezrádza viac.
Tretiu generáciu hybridného Insightu predstavila Honda v podobe konceptu už v januári v Detroite. No s minimom informácií. Až teraz sa tak dozvedáme detaily o jej rafinovanom pohone i-MMD s dvojicou elektromotorov a benzínovým 4-valcom.
Honda už dávnejšie ohlásila elektrickú ofenzívu. Prvý čistý elektromobil mal prísť v roku 2019. Nakoniec sa tak však stane ešte skôr. Zamieri len do Číny a s logom, ktoré nepoznáme.