DS Automobiles rozširuje ponuku motorizácii kompaktných modelov DS 3 a DS4 o nové full-hybridy.
Tohtoročný autosalón v Ženeve ani zďaleka nepripomína niekdajšiu slávu hlavného európskeho automobilového veľtrhu. Čínska značka MG sa však chopila príležitosti.
Najmenšie SUV v ponuke japonskej značky dostalo nové meno a niekoľko vylepšení dizajnu aj techniky. Do pohonného ústrojenstva pribudla elektrická zložka.
Takéto hybridné SUV nemá žiadna iná automobilka. Kombinuje benzínový motorgenerátor s klasickým hardvérom pohonu oboch náprav. A funguje to perfektne.
Hoci SUV a crossovery vládnu predajom, klasika v podobe sedanu strednej triedy ešte ostáva v ponuke Toyoty. O model Camry je stále dostatočný záujem.
Francúzska spoločnosť Pi-Pop predstavila inovatívny mestský bicykel. Na rozdiel od elektrobajkov ide totiž o hybrid.
Honda Jazz nás nadchla už pri prvom teste v roku 2020. Teraz to nebolo inak. Akceptovať musíte len cenu.
Toyota nemieni poslať manuálne prevodovky do minulosti. Naopak, vyvíja novú generáciu manuálu kompatibilného s hybridným pohonom.
Rodinné SUV sú momentálne v kurze a japonská značka preto posiela do nabitého segmentu ďalší model. Ten má konkurenciu prevyšovať vnútorným priestorom a pohodlím.
Registrácie elektromobilov v Európe v uplynulom roku rástli aj napriek tomu, že trh s novými autami zaznamenal medziročný pokles.
Elektrifikácia a Dacia si príliš nerozumejú. Nie je to síce technologický problém, ale cenový určite áno.
Napriek tomu, že hybridný pohon dnes nájdete v mnohých Toyotách aj Lexusoch, na prvý sériový hybrid planéty Toyota nezanevrela.
Ani Dacia sa nevyhýba elektrifikácii. Po čisto elektrickom mestskom crossoveri Spring bude nasledovať jej prvý hybrid.
Ministerstvo vnútra chce pre Policajný zbor kúpiť nových 705 najmä nízkoemisných plug-in hybridov typu SUV, ako aj čisto elektrických vozidiel. Financované budú z plánu obnovy.
Lexus 350h má tri motory, vrátane 2,5-litrového benzínového štvorvalca a aj napriek tomu sa môže pochváliť výbornou spotrebou.
Geely má motor, o ktorom tvrdí, že tepelnou účinnosťou prekonáva aj motory Mazdy či Toyoty.
Teórie o plnej elektrifikácii Bugatti sa nepotvrdili. Famózny 16-valcový motor však už na budúcnosť šancu nemá.
Japonská automobilka pokračuje v rozširovaní elektrifikovaného portfólia. Najnovším prírastkom je crossover ZR-V, ktorý využije známy pohon e:HEV.
Niekdajší hit triedy SUV prichádza v novej full-hybridnej verzii. Veľa paliva ale neušetrí. Aspoň podľa „papierov“.
Slovensku zatiaľ chýba jasná stratégia a konkrétny plán podpory elektromobility. Sme stále na chvoste.