Stellantis spresnil, že sa chce sústrediť hlavne na mild hybridy, ktoré netreba nabíjať zo zástrčky.
Hoci pre mnohých je naftový pohon najlepším riešením pre prevádzku SUV, výrobcovia sú reguláciami nútení nahrádzať dieselové agregáty hybridnými sústavami.
Nová generácia spaľovacích motorov má byť úplne iná ako tá súčasná.
Sú čisté elektromobily správnou cestou k zníženiu emisií CO2?
Európsky automobilový trh rástol už štrnásty mesiac po sebe. Postarali sa o to veľké trhy, no Nemecko stagnovalo.
Toyota nemieni poslať manuálne prevodovky do minulosti. Naopak, vyvíja novú generáciu manuálu kompatibilného s hybridným pohonom.
Elektromobilom sa v Európe darí. No až 88,1 % predaných nových áut stále používa spaľovací motor.
V tomto roku v Európe výrazne stúpa záujem o mild hybridy, elektromobily a LPG. Naopak, plug-in hybridy strácajú na príťažlivosti.
Nová technológia má ušetriť až 11 % paliva, a to bez toho, aby mala nepriaznivý vplyv na cenu.
Český trh sa minulý rok vyvíjal svojsky - záujem o elektromobily klesol, o hybridy výrazne stúpol a na popularite strácalo aj CNG.
Automobilka tvrdí, že od roku 2005 ušetrila vďaka hybridom 19 miliónov ton CO2.
V Nemecku a Taliansku registrácie elektromobilov medziročne stúpli o viac než 140 percent, no v Španielsku v rovnakom období klesli v medziročnom porovnaní takmer o 13 percent.
Kým počas koronakrízy došlo k celkovému poklesu krádeží áut, pre tie hybridné to rozhodne neplatí.
Najnovší test organizácie Green NCAP ukázal to, čo vie každý. Naftové autá sú úspornejšie .
Konzorcium Euro NCAP sa rozhodlo rozšíriť si pole pôsobnosti. Okrem nárazových testov sa odteraz zameria aj na meranie environmentálnej záťaže automobilov.
Snaha šetriť náklady vytvára v automobilovom priemysle doteraz nevídané kooperácie.
Renault je na dobrej ceste, aby dokázal znížiť cenu svojej hybridnej technológie E-Tech na úroveň nákladov Toyoty.
Hybridy a plug-in hybridy dnes nie sú ničím výnimočným, no ekologická technológia E-Tech od Renaultu sa líši.
Je to obrovský úspech. Z nenápadného hybridného systému prvej generácie Priusu z roku 1997 sa stal celosvetový fenomén.
Agentúra JATO Dyamics hlási rekordné januárové predaje áut s alternatívnym pohonom. Je to ale dôvod na optimizmus?