V Zuffenhausene už pracujú na novom vrcholovom modeli. Jeho 650 koní má pochádzať z úplne nového plochého 8-valca so štvoricou turbodúchadiel a s variabilným kompresným pomerom.
Chystaný americký hyperšport má mať šialený 16-valec s objemom 12,3 litra a výkon 5 000 koní! Aj dvakrát menej by bolo dosť, lenže to Develu nestačí. Bugatti Chiron či Koenigsegg One:1 pri ňom budú len nevinné hračky.
Regera je tak silná, že nepotrebuje prevodovku. Jej výkon udáva výrobca pre istotu v megawattoch! Bugatti Veyron je pri nej len nevinná hračka. Na rýchlosť 400 km/h vystrelí tento švédsky projektil za 20 sekúnd a pritom ponúka aj nevídaný komfort.
Ferrari LaFerrari, McLaren P1 či Porsche 918 Spyder dostanú možno už čoskoro silného súpera. Postará sa oň Red Bull Racing. Prečo nie, peniaze problém iste nebudú a skúseností z kolotoča F1 má tento tím dostatok.
Majitelia najrýchlejšieho Porsche všetkých čias majú nemilé starosti. Automobilka zo Zuffenhausenu ich volá opäť do servisov. A to už tretíkrát. Problémom je riziko nefunkčnosti chladenia.
Z pôvodného projektu hyperšportu C-X75, ktorý mal konkurovať McLarenu P1 či Ferrari LaFerrari, ostalo len torzo. Päť prototypov Jaguar predá.