Malý Hyundai nás príjemne prekvapil vnútorným priestorom a potešil aj atmosférický štvorvalec pod kapotou. V základe je pod 12-tisícovou hranicou.
Aj keď sa malým autám nedarí tak ak v minulosti, Hyundai na svoj základný model i10 nezabúda.
Bezpečnostné konzorcium Euro NCAP zverejnilo výsledky najväčšieho kola nárazových testov v tomto roku.
Rodina športovo ladených Hyundaiov N Line sa rozrastá. Po i30, i30 Fastback a Tucsone sa „obliekol do dresu“ aj najmenší Hyundai i10.
Zvykáme si, že takmer každý nový model je hybridom. Teraz nemusíme.
To, že je auto malé, ešte neznamená, že nemôže poskytnúť bezpečnosť či konektiviu, na ktorú sú zvyknutí majitelia väčších modelov.
Kým iné automobilky ponuku malých mestských modelov okresávajú, kórejský Hyundai to nevzdáva. Už v septembri vo Frankfurte nasadí do boja nový hatchback i10.
Malé rozmery, obratnosť a jednoduché parkovanie. To sú vlastnosti, ktoré by mali spĺňať všetky mestské autá.
Najúspešnejší model kórejskej automobilky dostane v rámci generačnej obmeny niekoľko vylepšení. Okrem novej mriežky chladiča sa zákazníci môžu tešiť aj na viac bezpečnostných systémov.
Hyundai i10 jazdiaci na LPG, ľudovo nazývaný plyn, spája potreby mnohých ľudí.
Tento rok zverejnilo EuroNCAP výsledky nárazových testov troch vozidiel. Kým Mercedes-Benz triedy C a Nissan Qashqai odišli z testov s plným skóre piatich hviezdičiek, malý Hyundai i10 o jednu prišiel. Osudné mu boli sprísnené pravidlá.
Crash testy piatich najpredávanejších áut v Indii uskutočnila organizácia Global NCAP. Výsledky sú šokujúce. Ani jedno z áut nedokázalo získať ani len jednu hviezdičku.
Horúca novinka Hyundaia, ktorá absolvovala svetovú premiéru len nedávno v Ženeve, dorazila aj na náš trh. Na výber budú dva motory a tri stupne vybavenia.
Podľa vzoru svojich starších súrodencov bol aj najmenší Hyundai vyvinutý kompletne v Európe. Dokonca sa sem presúva aj jeho výroba. Prichádza po šiestich rokoch.