Hyundai i20 absolvoval decentný facelift, ktorý mu ešte pridal na atraktivite. Pod kapotou mu zostal litrový trojvalec, ale sily má dosť.
Facelift pridal Hyundaiu i20 na atraktivite. Auto nás príjemne prekvapilo aj slušným vnútorným priestorom a 74 kW trojvalec spotrebou.
Nový Hyundai i20 sa v našich končinách predáva s dvomi motorizáciami: so 4-valcovým atmosférickým motorom 1,2i a 3-valcovým turbo-benzínom 1,0 T-GDi.
Modernizácia obrala Hyundai i20 o posledný atmosférický motor.
Na čo všetko slúži internet v malom aute? Zisťovali sme to s novým Hyundaiom i20. Zároveň sme sa pozreli, ako veľmi sa nová i20 líši od tej predchádzajúcej.
Hyundai i20 nás prekvapil kultivovaným trojvalcom, dobrou spotrebou a vnútorným priestorom. Asistenčné systémy by sa však mohli o niečo menej starať do riadenia.
Toto nie je hra na hothatch. Hyundai stvoril ďalšie auto, ktoré sa bude cítiť dobre aj na okruhu.
Hyundai i20 mal mať debut na marcovom autosalóne v Ženeve, no koronakríza mu urobila škrt cez rozpočet. Dnes sú však všetky jeho tajomstvá odhalené.
Po tom, čo sa zo segmentu malých hothatchov stiahla Škoda alebo Peugeot, plánuje Hyundai „nabrúsenú“ verziu i20 N.
Ešte pred začiatkom autosalónu v Ženeve odhaľuje Hyundai interiér svojej kľúčovej novinky. A konkurencia mu bude mať čo závidieť.
Hyundai i20 tretej generácie sme mali vidieť až na autosalóne v Ženeve. Plánovanú novinku sa však Hyundaiu ustrážiť nepodarilo.
Kórejci nezabúdajú na obnovu tradičných segmentov. Najbližšie sa dočkáme premiéry novej generácie malého hatchbacku v marci na autosalóne v Ženeve.
Je drahé spoľahlivé a lacné nespoľahlivé? Rebríček poruchovosti áut nemeckej spoločnosti TÜV ukazuje, že to platiť nemusí.
Kategória malých automobilov stále odoláva módnym crossoverom. Hyundai i20 sa v silnej konkurencii nestráca a výbavou sa vyrovná aj modelom nižšej strednej triedy.
Hyundai modernizuje svoj hatchback aj kupé nižšej triedy. A nejde len o retuše. V hre je nová maska, dvojfarebné lakovanie karosérie, ale tiež 7-stupňová dvojspojková prevodovka 7-DCT. Naftu však už tankovať i20 nebude.
Hyundai i20 patrí do triedy automobilov, ktorá patrí na Slovensku k najobľúbenejším. Malý Kórejčan postupne prešiel prerodom zo škaredého káčatka takmer na labuť.
Nie, toto nie je pravý hothatch. Ale zábavu vám určite dopraje. Úpravy totiž podstúpil nielen dizajn, ale aj motor a podvozok.
Bezpečnostné konzorcium Euro NCAP zverejnilo výsledky júnovej série crashtestov. Pod lupou boli síce len tri autá, no o to rozmanitejšie sú hodnotenia.
Jeden z kľúčových konkurentov novej Fabie, Hyundai i20, dostal v Indii off-roadovú verziu Active. Či sa dostane aj do Európy, je zatiaľ nejasné.
Horúca novinka Hyundaia, model i20, sa ešte nestihol ohriať na trhu a už tu máme druhý karosársky variant. Tentoraz však nejde o obyčajný derivát. Aj preto prívlastok Coupé.