K športovému autu patrí poctivá manuálna prevodovka. Tá v ponuke ostrého Hyundaia ostáva, ale po novom si na svoje prídu aj záujemcovia o tú automatickú.
Zákazníci Hyundaia budú mať na výber tri karosárske verzie, šesť úrovní výbav a päť motorov.
Po štyroch rokoch modernizuje Hyundai svoj kľúčový model i30. Výrazné omladenie dizajnu sprevádza línia N Line, dostupná pre všetky tri karosárske verzie.
Po štyroch rokoch absolvuje Hyundai i30 tretej generácie facelift. Už prvé snímky naznačujú, že zmeny nebudú len kozmetické.
Limitovaná edícia ostrého Hyundaia i30 N zhodila pár kíl navyše a pritvrdila podvozok. Čo na tom, že výkon preplňovaného dvojlitra ostal nezmenený.
Kórejská automobilka útočí na vedúcu pozíciu v kategórii hatchbackov.
Kórejská automobilka si od modelu i30 veľa sľubuje, a preto opäť rozširuje ponuku. Tentoraz ide o športovú výbavu N Line pre karosériu fastback, ktorá je inšpirovaná vydareným hot-hatchom i30 N.
Ostrá divízia N kórejského Hyundaia nestíha vyrábať. Hothatch i30 N s preplňovaným dvojlitrom prekonal aj tie najoptimistickejšie očakávania. A tak dostane súrodenca v podobe i30 Fastback N.
Hyundai si dal pred konkurenčnou Kiou v uvedení novej generácie kompaktu nižšej strednej triedy poriadny náskok.
Bol to risk, ale Hyundaiu nepochybne vyšiel. Jeho prvý skutočný hothatch i30 N prekonal v odbyte aj tie najoptimistickejšie očakávania. Dýcha na krk Golfu GTI.
Hyundai posilňuje svoj imidž. Aj pomocou novej divízie N. A tak neprekvapí, že výkonný hothatch z českých Nošovíc dostane druhého súrodenca.
V tradičnej britskej ankete o najlepšie auto na ťahanie prívesu má bohaté zastúpenie česká Škoda. Lenže tento rok je to trochu inak. Celkový víťaz pochádza z prémiového rybníka. To asi nik nečakal.
Hyundai predstavil tretiu karosársku verziu i30 s prívlastkom Fastback už vlani na jeseň vo Frankfurte. Až teraz však prezradila kórejská automobilka presné technické údaje. Navyše k nim pribalila novú sériu fotografií.
Toto nie je obyčajný športový derivát nového Hyundaia i30. Ide o prvého predstaviteľa divízie N. Šéfuje jej bývalý technický riaditeľ divízie BMW M. Je sa na čo tešiť.
Nový Hyundai i30 poznáme ako hatchback a kombi. Najväčšie prekvapenie si ale nechali Kórejčania na koniec. Vo Frankfurte predstavia tretí karosársky variant i30 Fastback. Teda čosi ako 5-dverové kupé.
Najnovšie kolo nárazových testov podstúpilo sedem áut. Päť z nich si odnáša plné skóre. Honda Civic ale prišla o jednu hviezdičku a Ford Mustang sa ani v reparáte nezmohol na viac ako na tri.
V minulosti mali najvýkonnejšie verzie hatchbackov motory s objemami aspoň dva litre. Dnes je všetko inak. Hyundai ponúka model i30 v najvýkonnejšej verzii s 1,4 litrovým motorom.
Nová kombi verzia Hyundaiu i30 sa napriek dynamickým líniám doťahuje veľkosťou kufra na najlepších v triede. Od Golfu či Octavie ju delí len pár zanedbateľných litrov. Pod zadným vekom ich má 602.
Hyundai zverejnil prvú snímku kombi verzie novej generácie i30. Vyzerá sľubne, až natoľko, že získate pocit, akoby inšpirácia pochádzala priamo zo Stuttgartu.
Tretej generácii „kórejského Golfu“ naozaj nič nechýba. Má všetko, čo potrebuje. Solídny dizajn, špičkovú konektivitu, asistenčné systémy, preplňované motory vrátane nového 1,4 T-GDI a v sérii nezávislé zavesenie kolies.