Mediaklik.sk pokračuje tento rok v sérii rekordov.
Mediálny portál si pripísal na konto nový rekord.
Vo februári spadla návštevnosť viacerých slovenských webov dvojciferne, z televízií najviac klesla RTVS.
O aktuálnej situácii na trhu retail marketingu a retail médií hovorí Jaroslav Sodomka z Publicis Groupe.
Investície do digitálu zaznamenali medziročný rast o 3 %.
Penetrácia internetu dosiahla svoj strop a ani v nadchádzajúcom období už nemôžeme očakávať výrazné zmeny.
Rok 2022 sa niesol v znamení rastu video obsahu na slovenských online médiách.
Počet zobrazení mediálneho portálu prekonal miliónovú hranicu.
V januári návštevnosť spravodajských webov stúpla, prispel k nej aj chaos okolo termínu predčasných volieb.
Z prvej dvadsiatky najnavštevovanejších slovenských webov vypadli dva portály.
Mediaklik.sk má za sebou mimoriadne úspešný rok.
Čítanosť spravodajských webov v decembri stúpla, prispelo k tomu aj odvolávanie vlády.
Novembrová návštevnosť webov nepriniesla dramatické zmeny, prekvapenia však nechýbali.
Viaceré weby v októbri výrazne zvýšili svoju návštevnosť a zlepšili svoje pozície.
Kvôli svojej popularite na sociálnych sieťach získali influenceri aj určitú moc, preto je dôležité, aby s ňou nakladali zodpovedne.
V prvom polroku zaznamenali výdavky do online reklamy 10% rast v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka.
Jednou z najdôležitejších zmien, ktorú nový Kódex prináša, je povinnosť uviesť prelink na pôvodný text hneď v úvode, v prvých piatich vetách preberaného článku.
Výdavky do internetovej reklamy v minulom roku na Slovensku presiahli 112 miliónov eur.
Každý text, obrázok či video uverejnené na internete má autora a nie je etické ho kopírovať bez ohľadu na autorské práva, upozorňuje združenie IAB Slovakia.