Spolu s novým sedanom a Q50 a kupé Q60 prichádza na svet aj úplne nový motor 3,0 V6 Twin Turbo s dvojicou turbodúchadiel. Je najľahším, najsilnejším a najúspornejším 6-valcom aký kedy Infiniti vyrobilo.
Nový modelový rok znamená pre japonský sedan viac výkonu. Ostrá verzia Eau Rouge sa však nekoná. Odpustkom je aspoň 400 koní nadupaného 6-valca 3,0 VR a prepracované riadenie Direct Adaptive Steerin.
Menej býva niekedy viac, hovorí známe príslovie. A poučila sa o tom aj luxusná americká odnož Nissanu. Pokus zaviesť do série riadenie po drôte, DirectAdaptive Steering, sa skončil v podstate fiaskom.
Anketa WCOTY sa prehupla do druhej fázy. Porota vybrala dvanásť finalistov súťažiacich o najprestížnejší titul Svetové auto roka. Šancu v ročníku 2014 má po prvý raz aj česká Škoda.
Len nedávno uviedlo Infiniti na trh nový model Q50 - prvý sériový automobil planéty s riadením steer-by-wire. Ako sa však zdá, revolučná technológia bez mechanického prepojenia volantu s kolesami má svoje úskalia.