Predaje jazdených áut raketovo stúpajú. Dôvodom je hlavne nedostatok nových.
Vyzerá to tak, že ceny jazdených áut budú naďalej rásť. Viac sa pritom roztvoria cenové nožnice medzi novšími a staršími "jazdenkami".
Trh s "jazdenkami" už dlhodobo ovplyvňuje koronavírus, čipová kríza a teraz aj vojna na Ukrajine. Vkus zákazníkov sa ale nezmenil.
Nestáva sa často, aby sa v USA objavila socialistická Škoda. Táto stopäťka je ale výnimkou. A cenou si naozaj trúfa.
Ceny jazdených áut rastú už tretí rok po sebe. Navyše ponuka na trhu je pomerne oklieštená.
Na trhu chýbajú nové aj jazdené autá. Mnohí preto volia ich nákup online. Má to však svoje úskalia.
Hyundai Tucson je pre mnoho motoristov známym pojmom.
Iba na Slovensku zostal cenový medián na rovnakej úrovni ako v roku 2020, teda 5.990 eur.
Automobilky by chceli, aby sme si nové autá kupovali čo najčastejšie. Toyota ide opačným smerom. S
Za 11 mesiacov roku 2021 to bolo 55 509 kusov.
Ceny jazdených áut narástli od úvodu roka priemere o 13 percent, predajcovia vraj s nimi začínajú špekulovať.
Od januára do októbra 2021 narástli ceny jazdených áut v priemere o 13 percent.
Na českom inzertnom portáli sa objavila luxusnejšia verzia Favoritu 136LS v bezchybnom stave a s nájazdom 11-tisíc kilometrov.
Niektoré luxusné výbavové prvky v jazdených autách síce potešia, ale v konečnom dôsledku vás môžu vyjsť poriadne draho.
Zvyšovanie cien vozidiel sa týka celého automobilového priemyslu.
Renault Captur je našim cestám dobre známe auto.
Osobné autá majú v súčasnosti v Európskej únii v priemere 11,5 roka, dodávky 11,6 roka, nákladné autá 13 rokov a autobusy 11,7 roka.
Trieda MPV má časy slávy dávno za sebou. Aj preto ceny týchto áut v bazároch rýchlo klesajú.
Po niekoľkomesačnom poklese a stagnácii trh s jazdenými autami v októbri zažil mierne oživenie.
Najviac jazdených áut dovážame z Česka a Nemecka. O autá z Rakúska alebo Holandska nie je až tak veľký záujem.