Renault Captur je našim cestám dobre známe auto.
Osobné autá majú v súčasnosti v Európskej únii v priemere 11,5 roka, dodávky 11,6 roka, nákladné autá 13 rokov a autobusy 11,7 roka.
Trieda MPV má časy slávy dávno za sebou. Aj preto ceny týchto áut v bazároch rýchlo klesajú.
Po niekoľkomesačnom poklese a stagnácii trh s jazdenými autami v októbri zažil mierne oživenie.
Najviac jazdených áut dovážame z Česka a Nemecka. O autá z Rakúska alebo Holandska nie je až tak veľký záujem.
Pre crossovery s automatom nemusíte chodiť do predajne nových áut.
Za posledný rok stúpli ceny zánovných áut aj o 25 %.
Zo všetkých krajín V4 autá do dvoch rokov najviac zdraželi na Slovensku.
Sedemdesiat percent inzerovaných jazdených áut v celej Európe nevyhovuje technickým štandardom. Vyplýva to z analýzy spoločnosti Carvago.
Trh s ojazdenými vozidlami sa už niekoľko mesiacov zmenšuje a ceny jazdených áut rastú.
Pamätáte si na spoluprácu značiek Opel a GM? Z tých čias pochádza Mokka.
Na Slovensku stúpa záujem o SUV, ponuka sa však zužuje. Pri sedanoch zas výrazne stúpa ich vek a aj najazdené kilometre.
Ponuka vozidiel na slovenskom trhu sa za posledné dva roky rapídne zúžila. Takmer tretinu z nich tvoria SUV.
Stredná hodnota ceny na Slovensku za posledný rok vzrástla o 400 eur.
Letnými bestsellermi boli v Česku a na Slovensku Octavie, v Poľsku kraľovala Astra.
RPZV je jediný oficiálny celoštátny register, ktorý poskytuje údaje o histórii najazdených kilometrov.
Niektoré staršie autá sa zatiaľ neoplatí predávať. Patrí k nim napríklad Alfa Romeo GTV alebo BMW 540 (E34).
Ľudia, ktorí si medzi rokmi 2013 až 2015 doviezli zo zahraničia jazdené auto, platili registraču dň ako za nové.
Peugeot 3008 druhej generácie je zaujímavou voľbou v autobazároch. Oplatí sa?
Na lacné autá z bazára radšej zabudnite. Ceny vozidiel z druhej ruky kontinuálne stúpajú a tempo sa navyše zrýchľuje.