Jeep Avenger je prvým čistým elektromobilom značky. Zdá sa však, že americký výrobca celkom nestratil zmysel pre realitu.
Čína už nemusí byť pre západné automobilky zlatou baňou. Jeep je prvou značkou, ktorá na najväčšom trhu sveta vyhlásila bankrot.
Jeep rozširuje ponuku smerom nadol. A hneď prvým čisto batériovým modelom.
Americká značka sa elektrickej budúcnosti nebojí.
Prípravy na pravidelný zraz Easter Jeep Safari v nehostinnom Utahu vrcholia.
Doterajšia elektrifikácia Jeepu má korene v technológii bývalého FCA. Prvý čisto elektrický Jeep však presedlá na francúzske základy.
Prieskum Consumer Reports prebiehal síce v USA, ale niektoré z modelov poznáme aj na starom kontinente.
V teréne má Grand Cherokee ostať neporaziteľný. To napriek tomu, že sa nevyhol elektrifikácii.
Už v roku 2025 majú 70 percent predajov Jeepu tvoriť elektrifikované verzie. To je ale len začiatok.
Jeep len vlani predstavil Compass s plug-in hybridným pohonom 4xe, a už tu máme ďalšie veľké zmeny.
Ide síce len o koncept, ale do série nemusí mať ďaleko. Jeep pri ňom zvolil pragmatický prístup. A to je dobré.
Indiánskemu kmeňu Cherokee sa nepáči, keď vidí svoje meno „nalepené“ na kapote auta. Nik sa ho na to nepýtal.
Jeep konečne predstavil svoju vlajkovú loď. Vlastne hneď dve.
Ešte tento mesiac predstaví Jeep elektrickú verziu legendárneho Wranglera.
Na poli elektrických off-roadov začne byť čoskoro poradne horúco.
Jeep oslavuje osemdesiatiny. Túto príležitosť si nemohol nechať ujsť.
Po jedenástich rokoch sa Jeep vracia na trh so sedemmiestnym modelom. Na rozdiel od niekdajšieho Commanderu je však jeho základom úspešný Grand Cherokee.
Továreň Fiatu v poľskom meste Tychy čaká veľká modernizácia. Nový koncern Stellantis tu plánuje masívne investície do výroby áut s alternatívnymi pohonmi.
Majiteľ jedného z najslávnejších off-roadov asi precenil svoje sily. Vzdal to a svoj Jeep Wrangler nechal napospas prírode.
Elektrifikovaný Wrangler je realitou. Straty DNA sa ale vraj báť netreba.