Situácia so suchom ovplyvnila aj plytký monitorovací vrt.
Transakcia bude zrealizovaná po schválení zo strany dotknutých súťažných úradov.
Medziročný kvartálny rast tržieb skupiny Kofola v adriatickom regióne predstavoval 13,3 %.
V priemere budú ceny narastať o päť percent.
Po deviatich ročníkoch u našich českých susedov prichádza aj na Slovensko osvetová kampaň, ktorá pomáha zmeniť stereotypy v nadmernej konzumácii alkoholu.
Kofola ČeskoSlovensko uvádza na trh vlastnú značku kávy Trepallini. Je namiešaná talianskymi majstrami a praží sa klasickým spôsobom.
Skupine Kofola klesli v druhom štvrťroku tržby oproti prvým trom mesiacom roka o 15,9 percenta. Nakoniec však skončila v čistom zisku, pričom ukazovateľ EBITDA marže sa držal na 15,7 percenta.
Miestni poľnohospodári sa tak zaviazali, že tu nebudú používať syntetické pesticídy alebo hnojivá.
Spoločnosť Kofola ČeskoSlovensko oficiálne prezentovala spustenie výroby minerálnej vody Kláštorná Kalcia vo výrobnom závode v Kláštore pod Znievom.
Vznikli ešte za socializmu, poznali ich celé generácie a vydržali dodnes. Pozrite si výrobky, o ktorých už možno povedať, že sú tradičné.
Nápojová skupina Kofola chce značku Kláštorná oživiť a vrátiť na výslnie, kam podľa spoločnosti patrí.
Nápojová skupina Kofola sťahuje sídlo svojej materskej spoločnosti z Poľska do Českej republiky.
Výrobca nealkoholických nápojov Kofola získa podiel v spoločnosti, ktorá má v rukách minerálne vody Budiš a Fatra.
Česká spoločnosť Kofola hľadá možnosti ďalších akvizícií. Skúma možnosti aj na Slovensku.
Najslávnejšie československé nealkoholické nápoje Kofola a Vinea štvrťstoročie po páde komunizmu stále patria k lídrom domáceho trhu.