Pôvodne britská značka aktuálne rozvíja elektrické portfólio vrátane modelov s karosériou SUV, ale v budúcnosti sa chce vrátiť ku koreňom.
Lotus predstavuje druhý plne elektrický model. Zabrať dá Taycanu aj Tesle S Palid.
Po elektrickom SUV Eletre, ktoré doslova zbúralo tradície Lotusu, sa už za pár dní predstaví elektrické ultra GT.
Po šialenom hyperšporte Evija a prvom SUV Eletre nás čaká ďalšia elektrická novinka. Type 133 by chcelo zamiešať karty v triede, kde operuje Porsche Taycan či Audi e-tron GT.
Lotus štartuje obriu modelovú ofenzívu. Bude elektrická a jej vlajkovou loďou nové SUV.
Aj Lotus dostal chuť na SUV. Spaľovací motor pod kapotou však nečakajte. A ani britský pôvod.
Britský výrobca športových automobilov ukončuje výrobu kultového modelu a jeho derivátov. Zatiaľ sa spaľovacích motorov nevzdáva.
Lotus o pár rokov "prešaltuje" na batérie. Jeho rozlúčka s fosílnou érou je ale veľkolepá.
Jaguar bude od roku 2025 výlučne na elektrický pohon. Chce sa špecializovať na luxusné elektromobily, so spaľovacími motormi už nepočíta.
Lotus síce chystá veľkú ofenzívu, no zatiaľ varí z toho, čo má. Výsledkom je aj nástupca modelov Evora 400 a Evora Sport 410.
Bugatti Chiron či Koenigsegg Jesko sa budú musieť skloniť pred novým hyperšportom z britského Hethelu. Lotus predstavuje najsilnejšie sériové auto planéty.
Lotus predstavuje jednu novinku za druhou. Po ostrej okruhovej verzii Cup 430 a limitovanej edícii Cup 430 Type 25, ktorou spomínal na slávne časy značky v seriáli F1, prichádza s cestnou novinkou Sport 410.
Na nové modely od Lotusu si ešte počkáme. To však neznamená, že výrobca z Hethelu nemá čo ponúknuť. Najnovšia verzia Evory pokorí na okruhu aj extrémny Lotus 3-Eleven.
Toto malé auto sa na „drsniaka“ nehrá. Pod kapotou Yarisu GRMN pracuje avantgardný kompresorový 4-valec s objemom 1,8 litra. Pôvod? Tak ten by ste asi neuhádli.
Lotus si odjakživa zakladá na nízkej hmotnosti. Odľahčiť jeho autá je teda priam nadľudský výkon. Konštruktéri z Hethelu to však dokázali. Kompaktný superšport Exige Sport 350 zhodil ďalších 50 kg.
Francúzsky výrobca automobilov Renault bude mať opäť svoj vlastný tím vo formule 1, vo štvrtok večer skompletizoval odkúpenie Lotusu.
Dell kupuje firmu EMC za 67 miliárd dolárov. Najväčšia akvizícia v histórii IT biznisu má ale nejasné pozadie.
Je to nádhera. Prvý jednostopový Lotus zostáva verný filozofii superľahkej váhy a purizmu. Každý kilogram tohto superbajku poháňa 1,1 konskej sily.
Fínsky pretekár formuly 1 Kimi Räikkönen vynechá záverečné dve veľké ceny sezóny. Bývalý majster sveta sa podrobí operácii chrbta.
Tím motoristickej formuly 1 Lotus vyjadril po nedeľňajšej Veľkej cene Indie sklamanie zo správania svojho jazdca Kimiho Räikkönena.