Predajcovia zažívajú tento týždeň poriadny nárast ziskov. Deň svätého Valentína, ktorý pripadá na dnešný deň, sa na Slovensku teší čoraz väčšej popularite. Čo kupujú Slováci?
Víziu do budúcnosti by mala mať každá značka, ale ak chce byť za každú cenu moderná, nemusí sa jej to vyplatiť. Tvrdí to odborník na marketing Milan Banyár.
Spoločnosť GER vypočítala, koľko investujú automobiloví výrobcovia do reklamy na jedno predané auto. Rozdiely sú gigantické. Kým každého majiteľa Jaguaru stojí reklama 3 325 dolárov, majiteľov Tesly iba šesť.
Lidl a Kaufland sa derú čoraz viac do nákupných košíkov Slovákov. A to na úkor iných reťazcov, z ktorých niektoré sa snažia nadviazať na svoju zašlú slávu.
Sociológ Michal Vašečka považuje propagáciu Hitlera za nevkus a stratu súdnosti. Zareagovať by podľa neho mali spotrebitelia tým, že takto ponúkaný tovar odmietnu.
Rihanna sa v USA stala reklamnou ikonou.
Jakub Berčík skúma, ako správny výber hudby, vône, osvetlenia a farieb zvyšuje predajnosť v obchode. Vlani za svoj výskum získal titul Študentská osobnosť roka.
Slovenský herec Ján Koleník sa podľa vlastných slov i tento rok vyhol predvianočným marketingovým ťahom.
MARTIN KRNO: Keď uchádzač o štátnu funkciu v kampani rozdáva sľuby, čo sa síce ľuďom môžu páčiť, ale nedajú sa splniť, zamotáva sa do pavučín.