Lidl a Kaufland sa derú čoraz viac do nákupných košíkov Slovákov. A to na úkor iných reťazcov, z ktorých niektoré sa snažia nadviazať na svoju zašlú slávu.
Sociológ Michal Vašečka považuje propagáciu Hitlera za nevkus a stratu súdnosti. Zareagovať by podľa neho mali spotrebitelia tým, že takto ponúkaný tovar odmietnu.
Rihanna sa v USA stala reklamnou ikonou.
Jakub Berčík skúma, ako správny výber hudby, vône, osvetlenia a farieb zvyšuje predajnosť v obchode. Vlani za svoj výskum získal titul Študentská osobnosť roka.
Slovenský herec Ján Koleník sa podľa vlastných slov i tento rok vyhol predvianočným marketingovým ťahom.
MARTIN KRNO: Keď uchádzač o štátnu funkciu v kampani rozdáva sľuby, čo sa síce ľuďom môžu páčiť, ale nedajú sa splniť, zamotáva sa do pavučín.