Je možné, že koncern Stellantis čoskoro hodí Maserati cez palubu. I tak už nevyrába autá, po ktorých nadšenci túžia.
Po benzínovom kabriolete GranCabrio predstavuje Maserati aj čisto elektrickú verziu Folgore.
Automobilový svet je chudobnejší. Trinásteho marca zomrel Macello Gandini, najvýznamnejší dizajnér áut všetkých čias.
Elektrické Grecale za verziami so spaľovacím motorom naozaj nezaostáva. I keď nie je najrýchlejšie.
Prémiová talianska značka vstúpila do segmentu elektrických GT.
Nová generácia GranTurisma prichádza po neuveriteľných 14 rokoch. A tomu zodpovedajú aj gigantické zmeny.
Šetrenie nákladov znamená rozsiahlu unifikáciu. No Maserati sa rozhodlo, že svoj poklad neposkytne žiadnej z koncernových značiek.
Dlhoočakávané „menšie“ SUV Maserati konečne dorazilo. Je to nová nadej.
Aj v Bologni musia rešpektovať tlak na znižovanie emisií.
Je sa na čo tešiť. Techniku si možno požičia z kupé MC20!
Klasické talianske GT čaká rozchod s Ferrari. Jeho 8-valce nahradí elektromotor a batérie.
Ambície pre budúcnosť naznačilo vlani Maserati úžasným superšportom MC20. To je ale len začiatok.
Po predlhých šestnástich rokoch sa Maserati vracia na scénu hyperšportov. Pod zadným vekom má naozaj mimoriadny motor Netunno.
Talianska značka neprežíva najlepšie obdobie, no napriek tomu nepoľavuje z úsilia priniesť zákazníkom niečo výnimočné.
Prvý hybrid Maserati je v skutočnosti len mild-hybrid. Aj to veľmi zvláštny.
Po hriešne drahej verzii Levante Trofeo prichádza Maserati s predsa len dostupnejším 8-valcovým modelom GTS. Veľa síl však nestratilo. Na stovku šprintuje talianske SUV s trojzubcom za 4,2 sekundy.
Na autosalóne v New Yorku sa talianska značka Maserati pochválila skutočným klenotom. Elegantné SUV Levante štandardne poháňané šesťvalcom vylepšila na verziu Trofeo, ktorá má pod kapotou motor V8 z dielne Ferrari.
Toto sú nočné mory poisťovní. Autá, ktoré po havárii zatnú v ich účtovníctve poriadnu sekeru. Veď za priemernú cenu opravy luxusného britského kupé by ste mohli mať napríklad VW Passat alebo Škodu Kodiaq.
Taliansko-americký koncern Fiat-Chrysler (FCA) bojuje s nedostatočným záujmom zákazníkov o prémiovú značku Maserati. Vedenie spoločnosti sa preto rozhodlo opätovne pozastaviť výrobu vo všetkých závodoch.
Len pár dní po Audi, ktoré ohlásilo zvolávaciu akciu na 500 000 áut, aj z dôvodu rizika vzniku požiaru, hlási podobný problém taliansky prémiový výrobca Maserati.