Priaznivci technologickej avantgardy môžu otvárať šampanské. Rotačný motor sa vracia na scénu. Ale nie tak, ako by si to predstavovali.
S novou Mazdou CX-60 debutoval aj novučičký naftový 6-valec Skyactiv-D. To je na dnešné časy doslova drzosť.
Mazda opäť ukazuje, že nemá strach ísť proti prúdu. Ako inak označiť jej novú vlajkovú loď s pozdĺžne uloženými radovými 6-valcami.
Neuveriteľné, Mazda predstavuje novú generáciu spaľovacích motorov. A nie hocakých.
Investovať prostriedky do vývoja technológie, ktorá v autách skončila pred desaťročiami, a to v čase mohutnej elektrifikácie?
Nová generácia Mazdy 2 príde na trh po neuveriteľných ôsmich rokoch.
V roku 1989 padla železná opona. Bol to prísľub, že aj obyvatelia východného bloku sa raz dostanú k moderným autám.
Päť automobiliek sa spojilo, aby sa postavili názoru, že elektromobily sú jedinou ekologickou alternatívou pre dopravu budúcnosti.
Mazda sa napriek konzervatívnemu prístupu neplánuje vzdať európskeho trhu.
Mazda CX-30 je jedným z posledných SUV s atmosférickým benzínovým motorom. Znie to síce ako závan minulosti, ale opak je pravdou.
Mazda si dala na patentovom úrade vlani zaregistrovať nové riešenie zadnej nápravy. Technický náčrt však zaujal z celkom iného dôvodu.
BMW má divíziu M, Mercedes-Benz AMG a napríklad Hyundai zas športové modely s označením N. Pridá sa Mazda s novým R?
Mazda ide proti prúdu. Na spaľovacie motory rezignovať nemieni. Dokonca vyvíja ich novú generáciu.
Motor s objemom väčším ako dva litre je dnes vzácnosťou, o 6-valcoch nehovoriac. Mazda si však ide tvrdo za svojím.
Súčasná generácia SUV CX-5 je na trhu od roku 2017. Na zmeny je tak najvyšší čas. Dotkli sa však len konektivity a motorov, ktoré sú o čosi úspornejšie.
Hovoriť o budúcnosti spaľovacích motorov je dnes takmer rúhaním. Konštruktér Jason Fenske si však myslí, že ešte nie sú na odpis.
Kultový japonský roadster vznikne aj v piatej generácii. Vyrovnať sa však bude musieť s nepriateľom, ktorého zatiaľ nepoznal.
Najnovšie vydanie prieskumu spotrebiteľskej spoľahlivosti sa nieslo v duchu japonských značiek. V prvej desiatke je ich hneď päť.
Kým niektoré automobilky posielajú spaľovacie motory pomaličky do dôchodku, Mazda našla odvahu vyvinúť klasický 6-valec!
Nemecká sieť technických kontrol aj napriek koronakríze vydala "vysvedčenie" 228 modelom áut. Hviezdil Mercedes, Dacia prepadla.