Naozaj je šanca na návrat rotačného motora v športovej Mazde? Japonci tvrdia, že technicky ho majú zvládnutý.
Po limuzíne 6e plánuje Mazda ďalšieho člena novej elektrickej rodiny.
Odborníci na dizajn na novom logu oceňujú purizmus, čisté línie, zachovanie jednoznačne identifikovateľného písmena M a zmenu farby na čiernu.
Budúcnosť Mazdy 6 v Európe bola nejasná. Autosalón v Bruseli však urobil všetkým špekuláciám koniec.
Pretočený „tachometer“ či zatajená oprava po havárii? Ani to nemusí byť najväčšia nočná mora pri kúpe auta z druhej ruky.
Mazde elektrifikácia veľa nehovorí. Zato v roku 2027 chystá premiéru novej generácie spaľovacích motorov Skyactiv-Z, ktoré nahradia súčasné agregáty Skyactiv-G a Skyactiv-X.
Mazda po vyše desiatich rokoch privedie na svet športové kupé s rotačným motorom.
Je to rúhanie? Nie. „Je to náš spôsob, ako vyliezť na horu bez emisií,“ povedali.
Automobilový svet je chudobnejší. Trinásteho marca zomrel Macello Gandini, najvýznamnejší dizajnér áut všetkých čias.
V Európe nie je v móde kritizovať zelené ambície Bruselu. Technický šéf Mazdy sa ale neudržal.
Tak ako v európskej ankete Car of the Year, môže aj v tej svetovej nakoniec zvíťaziť čínsky model. Stalo by sa tak prvýkrát v histórii.
Je to zvláštne, pretože nová Mazda CX-70 vlastne nie je nová. Vychádza z SUV CX-90, od ktorého ju odlišuje len chýbajúci tretí rad sedadiel.
Šéf Mazdy Katsuhiro Moro na autosalóne v Tokiu oznámil, že po šiestich rokoch obnoví tím na vývoj rotačného motora.
Myslíte pri kúpe nového auta na to, akú bude mať hodnotu po troch rokoch? Nie? Robíte chybu.
Wankelov rotačný motor síce položil na lopatky NSU, takmer kvôli nemu skrachoval Citroën a ďalšie automobilky počítali astronomické straty. Len jedna značka mu ostala verná.
Na výstave mobility v Tokiu ukázala Mazda ďalší koncept na tému kompaktného športového modelu. Kým vlani išlo o roadster, teraz tu máme vzrušujúce kupé.
Facelift hybridnej Mazdy 2, ktorý prichádza po dvoch rokoch, prináša najmenšiemu modelu dizajn zodpovedajúci značke.
Je to neuveriteľné, ale Mazda napriek všetkým nepriaznivým okolnostiam stále pracuje na rotačnom motore.
Mazda vrátila Wankel na scénu v plug-in hybridnom SUV MX-30. Podobne to môže byť aj s novým kupé.
Návrat rotačného Wankelu pod kapotou plug-in hybridnej Mazdy MX-30 nebol jednoduchý.Konštruktéri museli prekonať množstvo problémov.