Luxusné športové štvordverové kupé má mnoho predností, ktoré prispievajú k jeho jedinečnosti. Patrí k nim aj plug-in hybridný pohon.
Nové super SUV od AMG bude veľkým kalibrom namiereným proti elektrickému Porsche Cayenne, aj BMW XM.
AMG sa rozhodlo „vyžmýkať“ peňaženky tých najvášnivejších zberateľov.
Divízia AMG má stále väčšiu autonómiu. Chcete dôkaz? Po prvý raz v 57-ročnej histórii vyvinie interne vlastné vysokovýkonné SUV.
Vrcholová verzia roadstera SL si pomáha elektromotorom. V šprinte na stovku sa vyrovná hyperšportu AMG One.
AMG sa rozhodlo poriadne „vyžmýkať“ peňaženky tých najvášnivejších puristov.
Terénna ikona zo Stuttgartu sa nedávno predstavila v elektrickej verzii. V modelovom roku 2025 však automobilka pripravila aj modernizáciu z dielne AMG.
Je to skutočná "beštia" a pritom si vystačí so štyrmi valcami. Ako to funguje? Vyskúšali sme to na Slovakia Ringu.
Je to rúhanie či diera na trhu? AMG predstavuje svoj vrcholový model s polovičným počtom valcov.
Nedávno predstavené kupé CLE prichádza v „nadupanej“ verzii priamo z Affalterbachu. Má 330 kW a stovku dá za 4,2 sekundy.
Luxusný a hriešne drahý roadster SL 63 od AMG síce nesklamal, ale vzhľadom na cenu a pôvod ani nenadchol.
Nová generácia Mercedesu-AMG SL prichádza v základnej verzii. Štvorvalec pod kapotou je pre mnohých asi sklamaním. Lenže v Affalterbachu sa s ním doslova „vymaznali“.
Ekologický prístup doháňa aj športové divízie automobiliek. Najnovším príkladom je športové SUV-kupé v Affalterbachu, ktoré si musí vystačiť so štvorvalcom.
Nová generácia športového modelu prešla zásadnou zmenou koncepcie, no dizajnové črty sa menili len mierne. Novinka totiž stojí na základoch nového roadstera SL.
Toto je auto, ktoré nedáva zmysel, ak mu nestačíte. Je totiž lepšie ako vodičské schopnosti 90 % populácie.
Hoci pod kapotou koní nepribudlo, aj „slabšie“ GT sa teraz môžu tváriť ako ich silnejší súrodenci.
Štvrtá generácia prémiového SUV je na trhu od roku 2018, a tak nastal čas dorovnať krok s dobou. Okrem vizuálnych vylepšení hrá hlavnú úlohu elektrická podpora pohonu.
Novinka z Affalterbachu kombinuje luxus triedy S s elektrickou technológiou F1.
Extrémny projekt „F1 na bežné cesty“ je korunovaný úspechom.
Je to smutné. Nové „nadupané“ céčko z Affalterbachu má pod kapotou iba štyri valce. Tie zvyšné štyri má zastúpiť elektromotor.