Novinka z Affalterbachu kombinuje luxus triedy S s elektrickou technológiou F1.
Extrémny projekt „F1 na bežné cesty“ je korunovaný úspechom.
Je to smutné. Nové „nadupané“ céčko z Affalterbachu má pod kapotou iba štyri valce. Tie zvyšné štyri má zastúpiť elektromotor.
Po vlajkovej lodi EQS sa nám do rúk dostala ďalšia elektrická „šelma“ zo Stuttgartu. A hneď v ostrej verzii 43 AMG.
Táto bizarnosť má motor z monopostu Mercedes-AMG Petronas a výkon šialených 782 kW. Tristovku dá za 15 sekúnd.
Úžasný hyperšport s motorom z monopostu F1 predstavil Mercedes-Benz už v roku 2017. Dodnes však nebol dodaný zákazníkom ani jediný kus.
Koncept Vision AMG síce na linky nezamieri, no prezentuje vysokovýkonnú elektrickú technológiu.
Mercedes-AMG predstaví už budúci týždeň štúdiu na tému elektrického superšportu.
Nová ostrá verzia céčka z Affalterbachu prišla o dva valce. Na jej výkone to však nepoznať.
AMG sa neodmysliteľne spája s Mercedesom-Benz, a preto sa obe značky rozhodli osláviť výročie špeciálnou verziou legendy triedy G.
Podľa vzoru luxusného EQS AMG prichádza ostrá divízia s jeho menším súrodencom. Dynamikou rozhodne nezaostáva.
Po prvýkrát v 70-ročnej histórii sa o vývoj novej generácie SL postarala divízia AMG.
Novú generáciu roadsteru SL nepostavia na platforme kupé AMG GT. Bude to presne naopak!
Len v lete prebehla aktualizácia kupé CLS a dnes tu máme ďalšie zmeny.
Ani AMG sa nevyhne elektrifikácii. Pôjde na to ale inak.
Ani ostrá divízia Mercedesu-Benz nechce ostať bokom vo svete elektromobility.
Nebýva zvykom, aby športové divízie automobiliek vyvíjali strešné boxy. AMG to ale urobilo. A urobilo dobre.
Nemecká automobilka nenecháva nič na náhode a aj po modernizácií ponúka triedu E vo verzii, ktorá sa bez problémov vyrovná aj čistokrvným superšportom.
Športovú ikonu Mercedesu-Benz, ktorej korene siahajú až k legendárnemu „gullwingu“, čaká dramatická premena. Nová generácia SL totiž vzniká priamo v AMG. A nahradí aj luxusný kabriolet triedy S.
Po sérii nevydarených losích testov Toyoty Supra a BMW M235i Gran Coupé tu máme ďalšie nemilé prekvapenie.