Luxusný a hriešne drahý roadster SL 63 od AMG síce nesklamal, ale vzhľadom na cenu a pôvod ani nenadchol.
Nová generácia Mercedesu-AMG SL prichádza v základnej verzii. Štvorvalec pod kapotou je pre mnohých asi sklamaním. Lenže v Affalterbachu sa s ním doslova „vymaznali“.
Ekologický prístup doháňa aj športové divízie automobiliek. Najnovším príkladom je športové SUV-kupé v Affalterbachu, ktoré si musí vystačiť so štvorvalcom.
Nová generácia športového modelu prešla zásadnou zmenou koncepcie, no dizajnové črty sa menili len mierne. Novinka totiž stojí na základoch nového roadstera SL.
Toto je auto, ktoré nedáva zmysel, ak mu nestačíte. Je totiž lepšie ako vodičské schopnosti 90 % populácie.
Hoci pod kapotou koní nepribudlo, aj „slabšie“ GT sa teraz môžu tváriť ako ich silnejší súrodenci.
Štvrtá generácia prémiového SUV je na trhu od roku 2018, a tak nastal čas dorovnať krok s dobou. Okrem vizuálnych vylepšení hrá hlavnú úlohu elektrická podpora pohonu.
Novinka z Affalterbachu kombinuje luxus triedy S s elektrickou technológiou F1.
Extrémny projekt „F1 na bežné cesty“ je korunovaný úspechom.
Je to smutné. Nové „nadupané“ céčko z Affalterbachu má pod kapotou iba štyri valce. Tie zvyšné štyri má zastúpiť elektromotor.
Po vlajkovej lodi EQS sa nám do rúk dostala ďalšia elektrická „šelma“ zo Stuttgartu. A hneď v ostrej verzii 43 AMG.
Táto bizarnosť má motor z monopostu Mercedes-AMG Petronas a výkon šialených 782 kW. Tristovku dá za 15 sekúnd.
Úžasný hyperšport s motorom z monopostu F1 predstavil Mercedes-Benz už v roku 2017. Dodnes však nebol dodaný zákazníkom ani jediný kus.
Koncept Vision AMG síce na linky nezamieri, no prezentuje vysokovýkonnú elektrickú technológiu.
Mercedes-AMG predstaví už budúci týždeň štúdiu na tému elektrického superšportu.
Nová ostrá verzia céčka z Affalterbachu prišla o dva valce. Na jej výkone to však nepoznať.
AMG sa neodmysliteľne spája s Mercedesom-Benz, a preto sa obe značky rozhodli osláviť výročie špeciálnou verziou legendy triedy G.
Podľa vzoru luxusného EQS AMG prichádza ostrá divízia s jeho menším súrodencom. Dynamikou rozhodne nezaostáva.
Po prvýkrát v 70-ročnej histórii sa o vývoj novej generácie SL postarala divízia AMG.
Novú generáciu roadsteru SL nepostavia na platforme kupé AMG GT. Bude to presne naopak!