Úžasný hyperšport s motorom z monopostu F1 predstavil Mercedes-Benz už v roku 2017. Dodnes však nebol dodaný zákazníkom ani jediný kus.
Nestačí vám najväčší a najluxusnejší stuttgartský kabriolet S63 AMG s dvakrát preplňovaným 8-valcom a výkonom 430 kW? Tak potom je tu novinka v podobe S65 Cabrio s ušľachtilým 12-valcom.
Táto bizarnosť má motor z monopostu Mercedes-AMG Petronas a výkon šialených 782 kW. Tristovku dá za 15 sekúnd.
Aj ostrá divízia Daimleru sa musí vyrovnávať s emisným tlakom. No robí to po svojom.
Top verzia stuttgartského superšportu nemá už naozaj ďaleko od okruhového špeciálu AMG GT3. Na rozdiel od neho však môže na bežné cesty. Stovku zvládne za 3,6 sekundy a dosiahne 318 km/h.
Stuttgartské SUV strednej triedy patrí medzi najúspešnejšie modely značky Mercedes-Benz. Ich športové verzie z dielne AMG však ponúkajú okrem rodinnej praktickosti aj výnimočné dynamické schopnosti.
Už na budúci rok sa dostane do predaja nástupca luxusnej triedy CLS. Športová divízia AMG pripraví jeho vrcholnú verziu, ktorá dostane označenie 53. O pohon sa bude starať radový šesťvalec a elektromotor.
Šéf vývoja Mercedesu-Benz Thomas Weber nedávno upokojil priaznivcov stuttgartskej hviezdy, najmä tých, čo holdujú divízii AMG. Downsizingu sa síce Mercedes neubráni, ale zachovať 8-valcové motory chce za každú cenu.
Po premiére novej generácie triedy A sa pozornosť fanúšikov športových derivátov preniesla na divíziu AMG. Novinkou v ponuke bude verzia nesúca označenie A 35.
Rovnako ako hot-hatch triedy A, aj GLA 45 má pod kapotou najvýkonnejší sériovo vyrábaný štvorvalec na svete.
Ponuka verzií kompaktnej triedy A sa neustále zväčšuje. Najnovším prírastkom je model z dielne športovej divízie AMG. Technika pod kapotou je zhodná s hatchbackom A35, takže hlavným rozdielom bude práve karoséria.
Po prvýkrát v 70-ročnej histórii sa o vývoj novej generácie SL postarala divízia AMG.
Zabudnite na praskanie vo výfuku, omamné dunivé tóny a kakofóniu šíriacu sa z výfukov. V budúcnosti o tento doteraz neodmysliteľný emocionálny bonus prídeme. AMG „stišuje“ už dnes.
Pred štrnástimi rokmi Mercedes-Benz zadefinoval novú karosársku triedu. Ako prvý predstavil štvordverové kupé, ktoré dostalo označenie CLS. Dnes je na svete už jeho tretia generácia, ktorá okrem moderného vzhľadu prináša aj nové pohonné jednotky.
Po vlajkovej lodi EQS sa nám do rúk dostala ďalšia elektrická „šelma“ zo Stuttgartu. A hneď v ostrej verzii 43 AMG.
Pripravovaný hyperšport Mercedesu-AMG má Stuttgart vrátiť tam, kde ho v minulosti katapultovali modely 300 SL alebo SLR McLaren. Súčasný „mainstreamový“ superšport Mercedes-AMG GT na to jednoducho nestačí.
Výkony 8-valcových agregátov z Affalterbachu narástli natoľko, že vrcholový 12-valec nedokáže ponúknuť výrazne lepšiu dynamiku. To musí skončiť! Inovovaný 12-valec pôjde s výkonom nahor.
Na jarnom autosalóne vo Frankfurte predstaví Mercedes-Benz kupé verziu novej triedy C. Vrcholový variant C 63 AMG dostane 8-valec s výkonom 375 kW.
Downsizing neobíde ani 8-valcové motory ostrých Mercedesov AMG. Z 5,5 litra klesnú na štyri. Ostatné doženú dve turbá.
Vlaňajšia štúdia Mercedes-AMG GT Concept sa na tohtoročnom ženevskom autosalóne pretaví do sériovej podoby. Stuttgart doľaďuje posledné detaily.