Aj v Affalterbachu budú v budúcnosti koketovať s hybridmi. Dvojlitrový 4-valec v Mercedese-AMG A 45 je totiž výkonom 280 kW bez rezerv. Musí prísť zmena.
Špekulácie o príchode otvorenej verzie kupé Mercedes-AMG GT Stuttgart vytrvalo popieral. Lenže v Paríži sa stala realitou. A k tomu všetkému pribalili páni Affalterbachu ostrý derivát GT C.
Nová zbraň z Affalterbachu má zatieniť McLaren P1, Ferrari LaFerrari aj pripravovanú raketu Red Bullu a Aston Martinu. Daimleru jednoducho vráti imidž výrobcu hyperšportov.
Tri roky trvalo, kým páni z Affalterabachu „oskalpovali“ kupé AMG GT R o strechu. Nový Roadster s prívlastkom R však stojí zato.
Nová ostrá verzia céčka z Affalterbachu prišla o dva valce. Na jej výkone to však nepoznať.
Je to smutné. Nové „nadupané“ céčko z Affalterbachu má pod kapotou iba štyri valce. Tie zvyšné štyri má zastúpiť elektromotor.
Doteraz mu hovorili R50, odteraz ide o AMG Project One. Nový Hyperšport z Affalterbachu má dať príučku Ferrari LaFerrari, McLarenu P1, Bugatti Chiron či Koenigsegu One:1.
Extrémny projekt „F1 na bežné cesty“ je korunovaný úspechom.
Nebýva zvykom, aby športové divízie automobiliek vyvíjali strešné boxy. AMG to ale urobilo. A urobilo dobre.
Podľa vzoru luxusného EQS AMG prichádza ostrá divízia s jeho menším súrodencom. Dynamikou rozhodne nezaostáva.
Doba aristokratických 12-valcov sa končí. Z ponuky v Európe ich vyradilo BMW a teraz prichádza na rad aj Mercedes-Benz vrátane divízie AMG. Budúcnosť vidí automobilka v elektrifikácii.
Športovú ikonu Mercedesu-Benz, ktorej korene siahajú až k legendárnemu „gullwingu“, čaká dramatická premena. Nová generácia SL totiž vzniká priamo v AMG. A nahradí aj luxusný kabriolet triedy S.
Len v lete prebehla aktualizácia kupé CLS a dnes tu máme ďalšie zmeny.
Nová generácia športového modelu prešla zásadnou zmenou koncepcie, no dizajnové črty sa menili len mierne. Novinka totiž stojí na základoch nového roadstera SL.
AMG sa neodmysliteľne spája s Mercedesom-Benz, a preto sa obe značky rozhodli osláviť výročie špeciálnou verziou legendy triedy G.
Spolupráca nemeckej automobilky s tímom Formuly 1 má priniesť revolučný hyperšportový model. Cieľom výrobcov je skonštruovať vozidlo do bežnej premávky poháňané motorom z monopostu F1.
Koncern Daimler vyrába prakticky všetko, čo jazdí na kolesách – od malého Smartu až po diaľkový ťahač Actros. Chýbajú mu už len motocykle. Dohnať náskok BMW sa tak snaží spoluprácou s talianskou motocyklovou legendou MV Agusta.
Ponuka športových modelov značky Mercedes-Benz nesúcich označenie divízie AMG je veľmi široká. V rámci novinárskej prezentácie sme dostali možnosť vyskúšať si päť z nich. Paletu testovaných automobilov dopĺňal off-road obrích rozmerov Mercedes-Benz G 500 4x4².
Je to skutočná "beštia" a pritom si vystačí so štyrmi valcami. Ako to funguje? Vyskúšali sme to na Slovakia Ringu.
Ekologický prístup doháňa aj športové divízie automobiliek. Najnovším príkladom je športové SUV-kupé v Affalterbachu, ktoré si musí vystačiť so štvorvalcom.