Mercedes-AMG predstaví už budúci týždeň štúdiu na tému elektrického superšportu.
Nová ostrá verzia céčka z Affalterbachu prišla o dva valce. Na jej výkone to však nepoznať.
AMG sa neodmysliteľne spája s Mercedesom-Benz, a preto sa obe značky rozhodli osláviť výročie špeciálnou verziou legendy triedy G.
Podľa vzoru luxusného EQS AMG prichádza ostrá divízia s jeho menším súrodencom. Dynamikou rozhodne nezaostáva.
Po prvýkrát v 70-ročnej histórii sa o vývoj novej generácie SL postarala divízia AMG.
Novú generáciu roadsteru SL nepostavia na platforme kupé AMG GT. Bude to presne naopak!
Len v lete prebehla aktualizácia kupé CLS a dnes tu máme ďalšie zmeny.
Ani AMG sa nevyhne elektrifikácii. Pôjde na to ale inak.
Ani ostrá divízia Mercedesu-Benz nechce ostať bokom vo svete elektromobility.
Nebýva zvykom, aby športové divízie automobiliek vyvíjali strešné boxy. AMG to ale urobilo. A urobilo dobre.
Nemecká automobilka nenecháva nič na náhode a aj po modernizácií ponúka triedu E vo verzii, ktorá sa bez problémov vyrovná aj čistokrvným superšportom.
Športovú ikonu Mercedesu-Benz, ktorej korene siahajú až k legendárnemu „gullwingu“, čaká dramatická premena. Nová generácia SL totiž vzniká priamo v AMG. A nahradí aj luxusný kabriolet triedy S.
Po sérii nevydarených losích testov Toyoty Supra a BMW M235i Gran Coupé tu máme ďalšie nemilé prekvapenie.
Netrvalo dlho a po veľkej modernizácii triedy E prichádza na rad aj ostrá verzia 53 AMG. Zatiaľ v podobe sedanu a kombi.
Rovnako ako hot-hatch triedy A, aj GLA 45 má pod kapotou najvýkonnejší sériovo vyrábaný štvorvalec na svete.
Nové malé SUV od Mercedesu-Benzu ešte nestihlo absolvovať svetový debut a na scénu sa už hlási jeho ostrá verzia. Na stovku šprintuje za 5,3 sekundy.
Zabudnite na praskanie vo výfuku, omamné dunivé tóny a kakofóniu šíriacu sa z výfukov. V budúcnosti o tento doteraz neodmysliteľný emocionálny bonus prídeme. AMG „stišuje“ už dnes.
Stuttgartské SUV strednej triedy patrí medzi najúspešnejšie modely značky Mercedes-Benz. Ich športové verzie z dielne AMG však ponúkajú okrem rodinnej praktickosti aj výnimočné dynamické schopnosti.
Nová trieda A s prívlastkom 45 láme výkonom doteraz nepredstaviteľné hranice. Jej dvojlitrový 4-valec môže mať neskutočných 310 kW!
V Affalterbachu sa rodí nové srdce. Pôjde o motor s najväčším litrovým výkonom, aký sa kedy objavil v sériovo vyrábanom aute.