Divízia AMG finišuje s druhou generáciou vrcholnej verzie hatchbacku A45. Podľa jej šéfa bude nový prémiový „hot-hatch“ lepší z každého hľadiska. Okrem brutálnej verzie s výkonom prevyšujúcim 400 konských síl vznikne aj slabšia s označením A35.
Britská spoločnosť GKN pracuje na hybridných technológiách. Teraz predviedla výsledok svojho snaženia na ostrom Mercedese-Benz GLA 45 AMG. Urobila z neho brutálne rýchly hybrid.
Vlaňajšia štúdia Mercedes-AMG GT Concept sa na tohtoročnom ženevskom autosalóne pretaví do sériovej podoby. Stuttgart doľaďuje posledné detaily.
V Detroite predstavila divízia Mercedesu-Benz z Affalterbachu hneď trojicu noviniek s označením 53. Všetky spája dvakrát preplňovaný radový šesťvalec podporený 48-voltovým elektrickým okruhom. To sme tu ešte nemali.
K päťdesiatemu výročiu AMG si koncern Daimler pripravil skutočnú „bombu“. Hyperšport Project One chce oskalpovať väčšinu súperov z kategórie áut snov. Receptom je motor z F1.
Už len pár dní nás delí od premiéry hyperšportu Mercedesu-AMG. Svedčí o tom aj prvý teaser, ktorý má prilákať k debutu pozornosť verejnosti. Novinka dostane celkom päť motorov a systémový výkon cez 1 000 koní.
Už na budúci rok sa dostane do predaja nástupca luxusnej triedy CLS. Športová divízia AMG pripraví jeho vrcholnú verziu, ktorá dostane označenie 53. O pohon sa bude starať radový šesťvalec a elektromotor.
Po facelifte triedy S prichádza na rad modernizácia špičkových verzií z Affalterbachu. Nový motor V8 a 9-stupňový automat robia z S 63 AMG najrýchlejšie esko všetkých čias. Menší zdvihový objem neprekáža.
Premiéra ultimatívneho hyperšportu z dielne AMG je naplánovaná až na september. No už dnes pustili páni z Affalterbachu do éteru informácie o technike. A tá vám vyrazí dych.
Ponuka športových modelov značky Mercedes-Benz nesúcich označenie divízie AMG je veľmi široká. V rámci novinárskej prezentácie sme dostali možnosť vyskúšať si päť z nich. Paletu testovaných automobilov dopĺňal off-road obrích rozmerov Mercedes-Benz G 500 4x4².
Spolupráca nemeckej automobilky s tímom Formuly 1 má priniesť revolučný hyperšportový model. Cieľom výrobcov je skonštruovať vozidlo do bežnej premávky poháňané motorom z monopostu F1.
Tak toto je skutočná brutalita. Kompaktné SUV a SUV-kupé zo Stuttgartu dostali 8-valcové srdce zo superšportu AMG GT. A tak aj zrýchľujú. ESP možno pritom celkom vypnúť. Predstavia sa v New Yorku.
K päťdesiatemu výročiu vzniku AMG si „ostrá“ divízia Daimlera pripravila úžasný darček. Prekrásny koncept 5-dverového fastbacku však nie je len výstrelom do tmy. Na stovku šprintuje pod tri sekundy!
Toto má byť najväčšie prekvapenie Stuttgartu na ženevskom autosalóne. Mercedes-AMG GT sa tu totiž predstaví v podobe 4-dverového kupé. A možno zamieri aj na výrobné linky.
Doteraz mu hovorili R50, odteraz ide o AMG Project One. Nový Hyperšport z Affalterbachu má dať príučku Ferrari LaFerrari, McLarenu P1, Bugatti Chiron či Koenigsegu One:1.
Tretia generácia prémiového športového sedanu prináša niekoľko noviniek. Okrem historicky najvýkonnejšieho motora v triede E a pokročilého pohonu všetkých kolies 4MATIC+ bude možné s novým modelom AMG jazdiť aj úsporne.
Pripravovaný hyperšport Mercedesu-AMG má Stuttgart vrátiť tam, kde ho v minulosti katapultovali modely 300 SL alebo SLR McLaren. Súčasný „mainstreamový“ superšport Mercedes-AMG GT na to jednoducho nestačí.
Špekulácie o príchode otvorenej verzie kupé Mercedes-AMG GT Stuttgart vytrvalo popieral. Lenže v Paríži sa stala realitou. A k tomu všetkému pribalili páni Affalterbachu ostrý derivát GT C.
Nová zbraň z Affalterbachu má zatieniť McLaren P1, Ferrari LaFerrari aj pripravovanú raketu Red Bullu a Aston Martinu. Daimleru jednoducho vráti imidž výrobcu hyperšportov.
Top verzia stuttgartského superšportu nemá už naozaj ďaleko od okruhového špeciálu AMG GT3. Na rozdiel od neho však môže na bežné cesty. Stovku zvládne za 3,6 sekundy a dosiahne 318 km/h.