Nie je to tak dávno, čo sa nemecká automobilka nadchýnala predajmi nových luxusných modelov S a EQS. Teraz je všetko inak.
Elektrická vlajková loď Mercedesu-Benz sa v poslednom čase trápi s odbytom. Príliš futuristický dizajn nesadol totiž konzervatívnej klientele.
Novinka z Affalterbachu kombinuje luxus triedy S s elektrickou technológiou F1.
V roku 1972 predstavil Mercedes-Benz vlajkovú loď W116. Bola prvou limuzínou zo Stuttgartu s oficiálnym označením S.
Z novej technológie budú ťažiť zatiaľ len Nemci. Zákony viac nedovolia.
Dodnes je najťažšou limuzínou zo Stuttgartu. Mercedes-Benz W140 vznikal totiž v časoch blahobytu, čo dával okázalo na známosť.
Nová zvolávacia akcia sa týka novej vlajkovej lode triedy S, ktorá sa predstavila len vlani v septembri. Problém je vážny.
Vlajková loď zo Stuttgartu bola vždy výkladnou skriňou revolučných technológií. Platí to aj o jej novej generácii.
Nová trieda S spojí pneumatické odpruženie s hydropneumatickou sústavou. Výsledok? "Lietajúci koberec" a obratnosť hatchbacku.
Automobilka zo Stuttgartu zverejnila video nového head-up displeja s rozšírenou realitou. Je naozaj efektný.
Siedma generácia Mercedesu-Benz triedy S má byť opäť vlajkonosičom nových technológií.
Odhaľovanie novej generácie stuttgartskej vlajkovej lode sa začína infotainmentom. Staví na rozšírenú realitu aj pokročilejšiu umelú inteligenciu.
Nová generácia triedy S opustí konzervatívny dizajn interiéru. Zmena bude naozaj zásadná.
Už budúci rok by mal Mercedes-Benz ukázať novú triedu S. Všetky verzie budú elektrifikované. Kupé a kabriolet skončia. A v kabíne sa objavia displeje, podobné tým v Tesle S.
V Ženeve sa skončí krásna kapitola 12-valcových limuzín zo Stuttgartu. Ako inak, dôvodom sú emisné „škrty“.
Americký výrobca elektromobilov sa nezabudol pochváliť, že jeho európske predaje modelu S predbehli luxusné nemecké limuzíny. Je to pravda? Iba čiastočne.
Po facelifte triedy S prichádza na rad modernizácia špičkových verzií z Affalterbachu. Nový motor V8 a 9-stupňový automat robia z S 63 AMG najrýchlejšie esko všetkých čias. Menší zdvihový objem neprekáža.
Vlajková loď Mercedesu-Benz podstúpila po štyroch rokoch modernizáciu. Za každú cenu chce zostať na špičke. A zdá sa, že sa jej to podarilo.
Premiéra modernizovaného Mercedesu-Benz triedy S prebehne už o pár dní. Súčasne na aprílových autosalónoch v New Yorku a v Šanghaji. My sa však na niektoré detaily môžeme pozrieť už teraz.
Vynovená trieda S nezostane nič dlžná povesti technologického predátora. Prinesie nielen úplne nový radový 6-valec, ale aj nové prvky autonómneho riadenia. Bude napríklad sama regulovať rýchlosť.