Nová zvolávacia akcia sa týka novej vlajkovej lode triedy S, ktorá sa predstavila len vlani v septembri. Problém je vážny.
Vlajková loď zo Stuttgartu bola vždy výkladnou skriňou revolučných technológií. Platí to aj o jej novej generácii.
Nová trieda S spojí pneumatické odpruženie s hydropneumatickou sústavou. Výsledok? "Lietajúci koberec" a obratnosť hatchbacku.
Automobilka zo Stuttgartu zverejnila video nového head-up displeja s rozšírenou realitou. Je naozaj efektný.
Siedma generácia Mercedesu-Benz triedy S má byť opäť vlajkonosičom nových technológií.
Odhaľovanie novej generácie stuttgartskej vlajkovej lode sa začína infotainmentom. Staví na rozšírenú realitu aj pokročilejšiu umelú inteligenciu.
Nová generácia triedy S opustí konzervatívny dizajn interiéru. Zmena bude naozaj zásadná.
Už budúci rok by mal Mercedes-Benz ukázať novú triedu S. Všetky verzie budú elektrifikované. Kupé a kabriolet skončia. A v kabíne sa objavia displeje, podobné tým v Tesle S.
V Ženeve sa skončí krásna kapitola 12-valcových limuzín zo Stuttgartu. Ako inak, dôvodom sú emisné „škrty“.
Americký výrobca elektromobilov sa nezabudol pochváliť, že jeho európske predaje modelu S predbehli luxusné nemecké limuzíny. Je to pravda? Iba čiastočne.
Po facelifte triedy S prichádza na rad modernizácia špičkových verzií z Affalterbachu. Nový motor V8 a 9-stupňový automat robia z S 63 AMG najrýchlejšie esko všetkých čias. Menší zdvihový objem neprekáža.
Vlajková loď Mercedesu-Benz podstúpila po štyroch rokoch modernizáciu. Za každú cenu chce zostať na špičke. A zdá sa, že sa jej to podarilo.
Premiéra modernizovaného Mercedesu-Benz triedy S prebehne už o pár dní. Súčasne na aprílových autosalónoch v New Yorku a v Šanghaji. My sa však na niektoré detaily môžeme pozrieť už teraz.
Vynovená trieda S nezostane nič dlžná povesti technologického predátora. Prinesie nielen úplne nový radový 6-valec, ale aj nové prvky autonómneho riadenia. Bude napríklad sama regulovať rýchlosť.
Bol a dodnes je najťažšou limuzínou zo Stuttgartu. Mercedes-Benz W140 vznikal totiž v časoch blahobytu, čo dával okázalo na známosť. A bol tiež splneným snom Stuttgartu o 12-valcovej superlimuzíne.
Automobilky už niekoľko rokov vyvíjajú indukčné nabíjanie elektromobilov. Až modernizovaný Mercedes-Benz triedy S ho však uvedie do reality.
Mnohí očakávali modernizovanú vlajkovú loď Mercedesu už v Paríži. Nestalo sa. Esko tak uvidíme najskôr v Detroite. Už dnes ale máme pár informácií.
Príchod najväčšieho stuttgartského kabrioletu sprevádzajú len samé superlatívy. Napokon, do tejto triedy sa Mercedes-Benz vracia po 44 rokoch.
Vo Frankfurte nad Mohanom predstaví Stuttgartská automobilka nový kabriolet na báze triedy S. Stane sa tak po viac ako štyridsiatich rokoch. Mercedes hovorí o najluxusnejšom otvorenom aute planéty.
Vlajková loď zo Stuttgartu to má našliapnuté na obrovský úspech. Za prvých dvanásť mesiacov automobilka dodala majiteľom 100 000 vozidiel. To je viac ako kedykoľvek predtým.