Počas vývoja elektrickej vlajkovej lode EQS v Stuttgarte overovali aj možnosť použitia predlžovača dojazdu.
Je to skutočná "beštia" a pritom si vystačí so štyrmi valcami. Ako to funguje? Vyskúšali sme to na Slovakia Ringu.
Po štyroch rokoch podstúpilo „malé géčko“ modernizáciu. Aj preto sa opäť ocitlo v redakčnom teste.
Jedenásťčlenná jury ankety Elektrické auto roka vybrala z 27 prihlásených modelov finalistov. Pozrite si ich a zahlasujte aj vy.
Nová generácia elektromobilov zo Stuttgartu používa označenie, kde na začiatku nájdeme písmená EQ. Pre elektrickú triedu G to však platiť nebude.
Príliš futuristický vzhľad vlajkovej lode EQS odrádzal konzervatívne ladenú klientelu. Po modernizácii by sa im mohla páčiť viac.
Je to rúhanie či diera na trhu? AMG predstavuje svoj vrcholový model s polovičným počtom valcov.
Mercedes-Benz G dostal po piatich rokoch dizajnové retuše a úspornejšie motory. Bohužiaľ, slabší z osemvalcov, je minulosťou.
Najmenšie elektrické SUV zo Stuttgartu má jasne prémiový charakter. V najvýkonnejšej verzii očarí dynamikou. No rozhodne nepatrí k najúspornejším.
Elektrická vlajková loď Mercedesu-Benz sa v poslednom čase trápi s odbytom. Príliš futuristický dizajn nesadol totiž konzervatívnej klientele.
Mercedes-Benz zvíťazil v Česku len druhýkrát v histórii. Napodobnil tak úspech modelu SLS AMG z roku 2011.
Po premiére kupé CLE prichádza na rad aj jeho otvorená verzia. Neminie ju ani 6-valec.
Nedávno predstavené kupé CLE prichádza v „nadupanej“ verzii priamo z Affalterbachu. Má 330 kW a stovku dá za 4,2 sekundy.
Nejde o efekt, ale o budúcnosť. Ako prvý dostal schválenie na nový typ svetiel Mercedes-Benz. Používať ich začne za Atlantikom.
Mercedes-Benz GLE 350 de 4Matic jazdí naozaj úsporne nielen v hybridnom režime, ale aj čisto na naftu. Oproti roku 2020 však v základe zdražel o 15 000 eur.
Dekarbonizácia nákladnej dopravy bude ťažká. Dá sa to, ale za ceny, ktoré dopravcov zlikvidujú.
Ak niečo zlepšujete 70 rokov, musí to byť takmer dokonalé. A také je nové éčko. No za kvalitu si aj zaplatíte.
Šiestu generáciu éčka predstavil Mercedes-Benz už koncom apríla, no až teraz dorazila na náš trh. Za jej volantom sme absolvovali približne 400 km.
Rebríček automobiliek podľa ochrany životného prostredia majú viesť výrobcovia najťažších a najdrahších elektromobilov.
Desiata generácia triedy E zo Stuttgartu vznikne v predĺženej verzii určenej pre čínsky trh. Okrem väčších rozmerov dostane aj najnovšiu palubnú techniku.