Pôvodne čisto elektrický „baby benz“ dostane nakoniec aj spaľovacie motory. Vyvinul ich s Geely. Našťastie, pôjde o 4-valce.
Divízia AMG má stále väčšiu autonómiu. Chcete dôkaz? Po prvý raz v 57-ročnej histórii vyvinie interne vlastné vysokovýkonné SUV.
Pôvodne to chceli v Stuttgarte so spaľovacími motormi zabaliť do roku 2030. Dnes je všetko inak.
Patril k najslávnejším dizajnérom v automobilovom priemysle. Jeho život bol spojený so stuttgartskou značkou.
Mercedes-Benz je prvou automobilkou, ktorá umožní využívať autonómne riadenie až do rýchlosti povolenej na okresných cestách.
Schopnosť otočiť sa na mieste, ktorú predvádza nová elektrická trieda G od Mercedesu-Benz, zaujala aj koncern Stellantis.
Vrcholová verzia roadstera SL si pomáha elektromotorom. V šprinte na stovku sa vyrovná hyperšportu AMG One.
Nie je to tak dávno, čo sa nemecká automobilka nadchýnala predajmi nových luxusných modelov S a EQS. Teraz je všetko inak.
All Terrain je naozaj univerzálne auto, ktoré toho mimo ciest zvládne dosť. Bonusom sú nízka spotreba a dobrý dojazd. Treba však rátať s vyššou cenou.
Ak nejaké auto najazdí milión kilometrov, je to obrovský úspech. Na Kanárskych ostrovoch však majú oveľa väčšiu raritu.
Sedan triedy C sa zatiaľ vyhol čisto elektrickému pohonu. Ďalšia generácia to zmení. A má sa poučiť z chýb väčších tried EQE a EQS.
AAC, spoločný podnik Stellantisu a Mercedesu-Benz, sa chce zamerať na vývoj lacných batérií pre cenovo dostupnejšie elektromobily.
Diesel ako nabíjací hybrid? Tak to sa len tak ľahko nevidí. Vyskúšali sme ako to funguje. V meste elektrina a na diaľnic nafta.
Terénna ikona zo Stuttgartu sa nedávno predstavila v elektrickej verzii. V modelovom roku 2025 však automobilka pripravila aj modernizáciu z dielne AMG.
Počiatočné nadšenie z predaja elektromobilov vystriedala studená sprcha. Výsledkom sú korekcie elektrických ambícií.
Elektrický pohon priniesol triede G neskutočné schopnosti. Sľubované zázračné batérie s ňou však nedorazili.
História Mercedesov vyššej strednej triedy siaha pred druhú svetovú vojnu. Žiadna z doterajších generácií však nebola tak odvážna, ako práve „éčko“ W124 z roku 1984.
Počas vývoja elektrickej vlajkovej lode EQS v Stuttgarte overovali aj možnosť použitia predlžovača dojazdu.
Je to skutočná "beštia" a pritom si vystačí so štyrmi valcami. Ako to funguje? Vyskúšali sme to na Slovakia Ringu.
Po štyroch rokoch podstúpilo „malé géčko“ modernizáciu. Aj preto sa opäť ocitlo v redakčnom teste.