Dekarbonizácia nákladnej dopravy bude ťažká. Dá sa to, ale za ceny, ktoré dopravcov zlikvidujú.
Ak niečo zlepšujete 70 rokov, musí to byť takmer dokonalé. A také je nové éčko. No za kvalitu si aj zaplatíte.
Šiestu generáciu éčka predstavil Mercedes-Benz už koncom apríla, no až teraz dorazila na náš trh. Za jej volantom sme absolvovali približne 400 km.
Rebríček automobiliek podľa ochrany životného prostredia majú viesť výrobcovia najťažších a najdrahších elektromobilov.
Desiata generácia triedy E zo Stuttgartu vznikne v predĺženej verzii určenej pre čínsky trh. Okrem väčších rozmerov dostane aj najnovšiu palubnú techniku.
Aké bezpečné sú ťažké elektrické autá? Tak to ukázal Mercedes-Benz prvým verejným nárazovým testom dvoch elektromobilov.
Nový elektrický diaľkový ťahač zo Stuttgartu je asi tým najlepším elektrickým kamiónom sveta. No i tak nemá dojazdom, užitočnou nosnosťou či flexibilitou na to, aby konkuroval prvému Actrosu z roku 1995.
Nová generácia Mercedesu-AMG SL prichádza v základnej verzii. Štvorvalec pod kapotou je pre mnohých asi sklamaním. Lenže v Affalterbachu sa s ním doslova „vymaznali“.
Ekologický prístup doháňa aj športové divízie automobiliek. Najnovším príkladom je športové SUV-kupé v Affalterbachu, ktoré si musí vystačiť so štvorvalcom.
Trh síce ovládli SUV, ale Stuttgart nezabúda ani na tých, ktorí preferujú out-doorové kombi.
To, že v Stuttgarte už finišujú s novou elektrickou triedou EQG, nie je tajomstvom. Dostane však aj menšieho súrodenca.
Štúdia čerpá technológiu z futuristického konceptu EQXX. Vďaka tomumá dojazd 750 km a na 400 km jazdy sa nabije za 15 minút.
Kompaktné elektromobily zo Stuttgartu sa dočkali modernizácie, ktorá sa odrazila na technike aj na výbave interiéru.
Po Mercedese-Benz pristúpili aj dve ďalšie prémiové nemecké značky k zablokovaniu softvéru pre svoje autá a servisy v Rusku.
Odpojenie Ruska od softvéru automobilky Mercedes-Benz si nenechal ujsť ruský propagandista Vladimir Solovjov.
Opravy Mercedesov-Benzov, aj tie záručné, sa môžu poriadne skomplikovať. Ovplyvniť to môže činnosť motora, ABS a ďalších dôležitých systémov.
Mercedes-Benz ešte nezanevrel na tradičné karosárske verzie typické pre prémiové značky. Novinka je kompromisom, ktorý však poteší záujemcov o klasiku.
Má brutálny výkon, obrovský a hyperluxusný interiér aj nadštandardný dojazd. Pripravte si ale viac ako 180 000 eur.
Mercedes-Benz zoštíhľuje ponuku klasických modelov. Dotkne sa to aj kombi verzií tried C a E. Našťastie nás od tohto momentu delí zopár rôčkov.
Nemecká automobilka sa rozhodla pripomenúť si slávny prototyp Mercedes-Benz C111 zo 70. rokov minulého storočia.