Nie je to tak dávno, čo sa nemecká automobilka nadchýnala predajmi nových luxusných modelov S a EQS. Teraz je všetko inak.
All Terrain je naozaj univerzálne auto, ktoré toho mimo ciest zvládne dosť. Bonusom sú nízka spotreba a dobrý dojazd. Treba však rátať s vyššou cenou.
Ak nejaké auto najazdí milión kilometrov, je to obrovský úspech. Na Kanárskych ostrovoch však majú oveľa väčšiu raritu.
Sedan triedy C sa zatiaľ vyhol čisto elektrickému pohonu. Ďalšia generácia to zmení. A má sa poučiť z chýb väčších tried EQE a EQS.
AAC, spoločný podnik Stellantisu a Mercedesu-Benz, sa chce zamerať na vývoj lacných batérií pre cenovo dostupnejšie elektromobily.
Diesel ako nabíjací hybrid? Tak to sa len tak ľahko nevidí. Vyskúšali sme ako to funguje. V meste elektrina a na diaľnic nafta.
Terénna ikona zo Stuttgartu sa nedávno predstavila v elektrickej verzii. V modelovom roku 2025 však automobilka pripravila aj modernizáciu z dielne AMG.
Počiatočné nadšenie z predaja elektromobilov vystriedala studená sprcha. Výsledkom sú korekcie elektrických ambícií.
Elektrický pohon priniesol triede G neskutočné schopnosti. Sľubované zázračné batérie s ňou však nedorazili.
História Mercedesov vyššej strednej triedy siaha pred druhú svetovú vojnu. Žiadna z doterajších generácií však nebola tak odvážna, ako práve „éčko“ W124 z roku 1984.
Počas vývoja elektrickej vlajkovej lode EQS v Stuttgarte overovali aj možnosť použitia predlžovača dojazdu.
Je to skutočná "beštia" a pritom si vystačí so štyrmi valcami. Ako to funguje? Vyskúšali sme to na Slovakia Ringu.
Po štyroch rokoch podstúpilo „malé géčko“ modernizáciu. Aj preto sa opäť ocitlo v redakčnom teste.
Jedenásťčlenná jury ankety Elektrické auto roka vybrala z 27 prihlásených modelov finalistov. Pozrite si ich a zahlasujte aj vy.
Nová generácia elektromobilov zo Stuttgartu používa označenie, kde na začiatku nájdeme písmená EQ. Pre elektrickú triedu G to však platiť nebude.
Príliš futuristický vzhľad vlajkovej lode EQS odrádzal konzervatívne ladenú klientelu. Po modernizácii by sa im mohla páčiť viac.
Je to rúhanie či diera na trhu? AMG predstavuje svoj vrcholový model s polovičným počtom valcov.
Mercedes-Benz G dostal po piatich rokoch dizajnové retuše a úspornejšie motory. Bohužiaľ, slabší z osemvalcov, je minulosťou.
Najmenšie elektrické SUV zo Stuttgartu má jasne prémiový charakter. V najvýkonnejšej verzii očarí dynamikou. No rozhodne nepatrí k najúspornejším.
Elektrická vlajková loď Mercedesu-Benz sa v poslednom čase trápi s odbytom. Príliš futuristický dizajn nesadol totiž konzervatívnej klientele.