Patril k najslávnejším dizajnérom v automobilovom priemysle. Jeho život bol spojený so stuttgartskou značkou.
Mercedes-Benz je prvou automobilkou, ktorá umožní využívať autonómne riadenie až do rýchlosti povolenej na okresných cestách.
Nedajte sa nachytať. Toto auto ponúka pohodlie a komfort jazdy ako v dobre vybavenom osobáku.
Tím formuly 1 potvrdil dôležitú zmenu pre budúcu sezónu.
Nie je to tak dávno, čo sa nemecká automobilka nadchýnala predajmi nových luxusných modelov S a EQS. Teraz je všetko inak.
Ak nejaké auto najazdí milión kilometrov, je to obrovský úspech. Na Kanárskych ostrovoch však majú oveľa väčšiu raritu.
AMG sa rozhodlo poriadne „vyžmýkať“ peňaženky tých najvášnivejších puristov.
Počiatočné nadšenie z predaja elektromobilov vystriedala studená sprcha. Výsledkom sú korekcie elektrických ambícií.
Elektrický pohon priniesol triede G neskutočné schopnosti. Sľubované zázračné batérie s ňou však nedorazili.
História Mercedesov vyššej strednej triedy siaha pred druhú svetovú vojnu. Žiadna z doterajších generácií však nebola tak odvážna, ako práve „éčko“ W124 z roku 1984.
Trojnásobný majster sveta by mal v kokpite nahradiť sedemnásobného.
Počas vývoja elektrickej vlajkovej lode EQS v Stuttgarte overovali aj možnosť použitia predlžovača dojazdu.
Je to skutočná "beštia" a pritom si vystačí so štyrmi valcami. Ako to funguje? Vyskúšali sme to na Slovakia Ringu.
Po štyroch rokoch podstúpilo „malé géčko“ modernizáciu. Aj preto sa opäť ocitlo v redakčnom teste.
Nová generácia elektromobilov zo Stuttgartu používa označenie, kde na začiatku nájdeme písmená EQ. Pre elektrickú triedu G to však platiť nebude.
Príliš futuristický vzhľad vlajkovej lode EQS odrádzal konzervatívne ladenú klientelu. Po modernizácii by sa im mohla páčiť viac.
Je to rúhanie či diera na trhu? AMG predstavuje svoj vrcholový model s polovičným počtom valcov.
Mercedes-Benz G dostal po piatich rokoch dizajnové retuše a úspornejšie motory. Bohužiaľ, slabší z osemvalcov, je minulosťou.
Najmenšie elektrické SUV zo Stuttgartu má jasne prémiový charakter. V najvýkonnejšej verzii očarí dynamikou. No rozhodne nepatrí k najúspornejším.
Šéf Mercedesu chce najväčšiu hviezdu súčasnosti.