V poradí 62. stanica pražského metra sa začne stavať v roku 2026. Prvýkrát o jej podobe rozhodla architektonická súťaž.
Polícia hľadá muža v robotníckej veste a plynovej maske.
Stanica Arsenalna drží rekord ako najhlbšie položená na svete.
Ide to prvé rozšírenie najstaršieho podzemného dopravného systému na svete od 90. rokov minulého storočia.
Ide o najhoršiu nehodu metra v mexickom hlavnom meste od jeho sprevádzkovania v roku 1969. Po nešťastí vyhlásili v krajine trojdňový smútok.
Časť nadjazdu sa zrútila vo chvíli, keď po nej prechádzal vlak.
Nový názov nesmie byť kontroverzný, nesmie byť reklamný, musí byť jednoznačný a musí mať s daným miestom jasnú súvislosť.
Virtuálne prechádzky sú doplnené aj o zaujímavosti a zvedavci si môžu prezrieť priestory aj "očami" pracovníka metra.
Jazda metrom bez nohavíc je každoročná celosvetová akcia. Začala sa v roku 2002 v New Yorku a odvtedy sa rozšírila do vyše 60 miest po celej zemeguli.
Problémom hlavného mesta je, že tu chýba kontinuita a právna istota, uviedla hlavná architektka Bratislavy Ingrid Konrad. Rušenie starších projektov je chyba.
Prevádzka metra v Česku bude možná aj bez strojvodcov. Metro bez obsluhy plánuje mesto Praha využiť na chystanej linke D.
Iránec sa mal zastať vozičkára, ktorého sprevádzal a ktorého sa pokúsili okradnúť dvaja muži.
Neznámy muž vykopol sklenenú výplň dverí a vystúpil. Pozrite si spôsoby karatistu vo videu.
Citrón na dodanie energie, sandalové drevo na dobrú náladu... Dopravný podnik testoval paletu vôní, ktorá sa k cestujúcim dostávala cez vetrací systém.
Ponuka investičnej skupiny EP Global Commerce (EPGC) vo výške 5,8 miliardy eur za prevzatie nemeckej obchodnej skupiny Metro AG je príliš nízka, tvrdí firma.
Investičná skupina EP Global Commerce ktorú vlastní český investor Daniel Křetínský so slovenským kolegom Patrikom Tkáčom, chce kúpiť Metro.
Prevádzkovateľ potvrdil, že všetkých ľudí z troch súprav sa podarilo bezpečne evakuovať.
MARIÁN REPA: Premiér spolu s ministerkou zdravotníctva slávnostne oznámili, že sa konečne začne búrať areál Rázsoch. Tešíme sa z niečoho, čo by nás malo trápiť.
Rýchla autobusová doprava vo vyhradených koridoroch dokáže prepraviť rovnaké množstvo ľudí ako metro, tvrdí spoločnosť Deloitte.
Bratislavu trápia dopravné zápchy, v ktorých často uviaznu aj vozidlá MHD. Koľko by mesto potrebovalo peňazí, aby mohlo postaviť metro?