Mitsubishi L200 u nás končí , japonská automobilka sa v najbližších rokoch bude musieť spoľahnúť hlavne na dva klony Renaultov.
Mitsubishi prežíva v Európe zložité obdobie. Koncept XFC však naznačuje, že sa možno blýska na lepšie časy.
Nástupca dlhé roky vyrábaného Mitsubishi ASX je preznačkovaným Renaultom Captur. Nič viac.
Novú generácia Mitsubishi ASX predstavia na jeseň po neuveriteľných trinástich rokoch. Pôjde o radikálnu zmenu.
Colt skončil svoju európsku kariéru v roku 2014. Spolupráca s Renaultom ho má však vzkriesiť.
Ešte pred rokom to vyzeralo, že tri diamanty nadobro „vycúvajú“ z Európy. A dnes tu máme druhý nový model.
Mitsubishi Space Star je dobré malé auto, no "garážový" tuning, v ktorom sme ho testovali, mu skôr ubližuje než pomáha.
Trieda MPV má časy slávy dávno za sebou. Aj preto ceny týchto áut v bazároch rýchlo klesajú.
Je to zvláštne, Mitsubishi predstavuje nabíjateľnú verziu nového Outlandera, a to bez jedinej informácie o motore či výkone.
Dobíjateľný Eclipse Cross je silný najmä v meste, na diaľniciach dáva batérii zabrať.
Vlani v lete to nebolo s Mitsubishi v Európe práve ružové. Značka prehodnocovala svoju stratégiu. Dopadlo to dobre. Budúcnosť štartuje modernizovaným SUV Eclipse Cross PHEV.
Tak predsa. Osud troch diamantov je na starom kontinente zachránený.
S odchodom Mitsubishi z Európy je to ako na hojdačke.
Po ôsmich rokoch predstavuje Mitsubishi novú generáciu vlajkovej lode Outlander. Zatiaľ bez plug-in hybridného pohonu.
Úpravy , použité pri verzii Mountain Sherpa posúvajú offroadové schopnosti Mitsubishi L200 do celkom iného levelu.
Mitsubishi síce končí svoje európske aktivity, ale malá šanca, že sa dočkáme nového Outlanderu tu predsa len je.
Vylepšený model sa po Outlanderi stane druhým plug-in hybridným zástupcom v portfóliu Mitsubishi.
Odchod Mitsubishi z Európy nebude asi taký rýchly, ako sa očakávalo.
Nová stratégia Mitsubishi s Európou posadnutou emisiami v budúcnosti už neráta. Jedného nového modelu by sme sa ale dočkať predsa len mohli.
Japonská automobilka oznámila, že končí z uvádzaním nových modelov v Európe. V podstate to znamená, že v tomto regióne to zakrátko zabalí.