Po „preznačkovaných“ Renaultoch s logom troch diamantov prichádza do Európy konečne prvé nové Mitsubishi.
Kontroverzný Carlos Ghosn, ktorý takmer 20 rokov riadil Nissan, tvrdí, že Honda je tak silná, že Nissan aj Mitsubishi chce v skutočnosti riadiť.
Po krízových rokoch sa Mitsubishi prebúdza v Európe opäť k životu. Veľký comeback chystá aj vďaka novej generácii plug-in hybridného Outlanderu.
Mitsubishi využilo svoje pôsobenie v aliancii Renault-Nissan. Podobnosť s Capturom nie je náhodná. ASX sme si yyskúšali s hybridom pod kapotou.
Štatistika analytickej spoločnosti iSeeCars sa na autá pozrela z hľadiska nákupnej ceny a toho, koľko kilometrov zvládnu absolvovať za celý svoj život.
Po ASX a Colte prídu na svet ďalšie dve novinky s francúzskym rodokmeňom. A asi aj s dizajnom.
Popularita nemusí znamenať spoľahlivosť. Týchto šesť áut bolo neprávom na trhu v tieni oveľa slávnejších bestsellerov.
Na autosalóne v Tokiu predstaví Mitsubishi veľmi nezvyčajný koncept. Spojí vlastnosti SUV s komfortom a priestorom MPV. A k tomu pridá elektrický pohon.
Po Mitsiubishi ASX, ktoré je klonom Renaultu Captur prichádza ďalšia novinka s francúzskymi základmi.
Mitsubishi sa už dlhšie nedarí v Európe a situácia v Číne je pre japonskú automobilku ešte horšia.
Nová generácia Coltu bude po ASX druhým záchranným kolesom, ktoré hodil trom diamantom Renault.
Mitsubishi sľúbilo veľkú modelovú ofenzívu. Chýbať v nej nebude ani legendárny pikap L200.
Mitsubishi má za sebou ťažké obdobie. No už myslí na budúcnosť. Pomôžu mu alianční partneri - Renault aj Nissan.
Tri diamanty oficiálne oznámili, že na európsky trh sa po dlhšej odmlke vráti vlajková loď Outlander.
Mitsubishi L200 u nás končí , japonská automobilka sa v najbližších rokoch bude musieť spoľahnúť hlavne na dva klony Renaultov.
Mitsubishi prežíva v Európe zložité obdobie. Koncept XFC však naznačuje, že sa možno blýska na lepšie časy.
Nástupca dlhé roky vyrábaného Mitsubishi ASX je preznačkovaným Renaultom Captur. Nič viac.
Novú generácia Mitsubishi ASX predstavia na jeseň po neuveriteľných trinástich rokoch. Pôjde o radikálnu zmenu.
Colt skončil svoju európsku kariéru v roku 2014. Spolupráca s Renaultom ho má však vzkriesiť.
Ešte pred rokom to vyzeralo, že tri diamanty nadobro „vycúvajú“ z Európy. A dnes tu máme druhý nový model.