Po „preznačkovaných“ Renaultoch s logom troch diamantov prichádza do Európy konečne nové pravé Mitsubishi.
Nissan odmietol návrh, aby sa stal dcérskou spoločnosťou Hondy. Tá mu navyše vyčíta aj slabý pokrok v ozdravnom programe.
Mitsubishi sa bojí, že príliš silná Honda by ich fakticky pohltila a preto zrejme pôjde náročnou cestou zachovania si samostatnosti aj vo veľmi neľahkej ekonomickej situácii.
O spojení Nissanu a Hondy sa v kuloároch hovorí už dlhšie. Realitou by sa mohlo stať v priebehu budúceho roka.
Je to už šesť rokov, čo japonská polícia zatkla na letisku v Tokiu Carlosa Ghosna, šéfa automobiliek Renault, Nissan a Mitsubishi.
Po „preznačkovaných“ Renaultoch s logom troch diamantov prichádza do Európy konečne prvé nové Mitsubishi.
Kontroverzný Carlos Ghosn, ktorý takmer 20 rokov riadil Nissan, tvrdí, že Honda je tak silná, že Nissan aj Mitsubishi chce v skutočnosti riadiť.
Po krízových rokoch sa Mitsubishi prebúdza v Európe opäť k životu. Veľký comeback chystá aj vďaka novej generácii plug-in hybridného Outlanderu.
Mitsubishi využilo svoje pôsobenie v aliancii Renault-Nissan. Podobnosť s Capturom nie je náhodná. ASX sme si yyskúšali s hybridom pod kapotou.
Štatistika analytickej spoločnosti iSeeCars sa na autá pozrela z hľadiska nákupnej ceny a toho, koľko kilometrov zvládnu absolvovať za celý svoj život.
Po ASX a Colte prídu na svet ďalšie dve novinky s francúzskym rodokmeňom. A asi aj s dizajnom.
Popularita nemusí znamenať spoľahlivosť. Týchto šesť áut bolo neprávom na trhu v tieni oveľa slávnejších bestsellerov.
Na autosalóne v Tokiu predstaví Mitsubishi veľmi nezvyčajný koncept. Spojí vlastnosti SUV s komfortom a priestorom MPV. A k tomu pridá elektrický pohon.
Po Mitsiubishi ASX, ktoré je klonom Renaultu Captur prichádza ďalšia novinka s francúzskymi základmi.
Mitsubishi sa už dlhšie nedarí v Európe a situácia v Číne je pre japonskú automobilku ešte horšia.
Nová generácia Coltu bude po ASX druhým záchranným kolesom, ktoré hodil trom diamantom Renault.
Mitsubishi sľúbilo veľkú modelovú ofenzívu. Chýbať v nej nebude ani legendárny pikap L200.
Mitsubishi má za sebou ťažké obdobie. No už myslí na budúcnosť. Pomôžu mu alianční partneri - Renault aj Nissan.
Tri diamanty oficiálne oznámili, že na európsky trh sa po dlhšej odmlke vráti vlajková loď Outlander.
Mitsubishi L200 u nás končí , japonská automobilka sa v najbližších rokoch bude musieť spoľahnúť hlavne na dva klony Renaultov.