Značka zo Zuffenhausenu sa nám spája so športovými autami, ale renesancia luxusných MPV láka jej šéfdizajnéra.
Luxusné čínske MPV bude stáť v základe takmer 77-tisíc eur, no aj tak sa naň za pár hodín zozbieralo vyše 10-tisíc objednávok.
Nevšedné elektrické MPV má premiéru naplánovanú až na 12. novembra, no my si ho môžeme pozrieť už dnes.
Espace zaujme najmä tých, ktorí potrebujú 7-miestne auto s veľkým vnútorným priestorom a nadštandardným jazdným komfortom.
Švédska značka rozšíri modelové portfólio o segment, ktorý je už niekoľko rokov v útlme, no s jeho predajom začne v Číne.
Jogger má výborne nastavenú cenu aj v 7-miestnej verzii. Litrový motor nám v ňom vôbec neprekážal, manuál sa k nemu jednoznačne hodí.
V sieti autobazárov patriacich pod Aures Holdings pripadá až 54 percent na rodinné autá. Prím hrajú SUV, rastú kombíky a stagnujú MPV.
Spojiť extrémny výkon s dobre fungujúcim plug-in hybridom, navyše v rodinnom aute a pri nízkej spotrebe, je naozaj výnimočný počin.
Oba modely vyzerajú výborne a majú priestranný a variabilný interiér.
Nástup elektromobility otvára dvere do Európy novým hráčom na trhu. Vidno to najmä na expanzii čínskych automobiliek.
Univerzálna využiteľnosť auta patrí dnes medzi najžiadanejšie vlastnosti. SUV a crossovery toho zvládajú veľa, no Dacia Jogger je o krok vpred.
Jogger v kombinácii benzín + LPG jazdí prekvapivo dobre, trojvalca sa netreba báť.
Čínsky GAC Space je doslova auto z budúcnosti. Nielen vzhľadom, ale aj pokročilými technológiami pod jeho kapotou.
Silnou stránkou auta je priestranný a variabilný interiér. S benzínovou 1,4-kou sa však Alhambra trochu trápi a podpisuje sa to aj na spotrebe.
Jogger je naozaj veľké 7-miestne rodinné MPV, ktoré nás prekvapilo nielen nízkou cenou, ale aj jazdnými vlastnosťami.
Auto spojené s bítnikmi a hippies prichádza po dekádach opäť na scénu. MPV nie je mŕtve!
Radikálnou zmenou prešiel interiér. Teraz má prehnutý displej a úplne sa stratil otočný ovládač iDrive. Dieslový dvojliter bol naozaj úsporný.
Už onedlho si v Európe nekúpite Spacetourer, Zafiru alebo Traveller, rovnako ako ani Berlingo alebo Partner v osobných verziách so spaľovacími motormi.
MPV, alebo veľkopriestorové autá sú v súčasnosti v Európe takmer "na vymretie". Podľa nášho názoru však svoje posledné slovo ešte nepovedali.
Trieda MPV má časy slávy dávno za sebou. Aj preto ceny týchto áut v bazároch rýchlo klesajú.