Trápi vás vysoká cena palív? Môžete jazdiť menej, ekonomickejšie alebo si jednoducho kúpiť auto s nízkou spotrebou.
Touareg či Kodiaq? Avšak nie je to Tiguan? Kedy nám tak narástol?
Nedostatok AdBlue, ktoré sa používa na zníženie emisií naftových motorov, prehlbuje vrásky na čelách mnohým.
Kým na trhu nových áut sú diesely priam postrachom planéty, ich predaj v bazároch doslova kvitne.
Politici a ochranári urobili v posledných rokoch z naftových áut ekologický postrach.
Spaľovacie motor a ani vodíkový pohon nestíhajú efektivite čistých elektromobilov.
Emisný škandál bude stáť Daimler obrovské peniaze, no v porovnaní s tým, čo musí zaplatiť koncern VW, sú to stále len "drobné".
Najnovšie čísla Európskej asociácie výrobcov vozidiel ACEA sú veľavravné. Hoci v posledných rokoch emisie CO2 stúpli, úsporných naftových áut ubúda.
Nemecký súd vytvoril precedens.
Celý automobilový priemysel sa už niekoľko rokov „krúti“ okolo znižovania emisií CO2. Deje sa však presný opak.
Staré naftové autá môžu čoskoro zamieriť na šrotoviská. Ich majiteľov štát podporí pri nákupe nových.
Po rokoch pádu registrácií áut s naftovými motormi sa ukazuje, že ich koniec ešte nemusí byť za rohom.
Kým nemecké mestá obmedzili vjazd starších naftových áut len na niekoľko ulíc, v katalánskej metropole im dali stop v polovici mesta.
Podobne ako Toyota aj Honda to s naftou zabalí. Náhradou budú hybridy a čisté elektromobily.
Je to paradox, dieslom sa dnes začína dariť práve tam, kde im nedávno zakázali vjazd do centier miest.
Viac ako štvrtina vykúpených áut z emisnej aféry Dieselgate skončí v USA na šrotovisku.
Sú naftové motory naozaj postrachom planéty? Najnovší test bruselskej organizácie Green NPAC ukazuje pravý opak.
Už sa zdalo, že nafta to má v Nemecku zrátané. Posledné mesiace však svedčia o opaku. Predaje naftových áut rastú. A nie zanedbateľne.
V Európe vlani predaj naftových áut klesol. V Nemecku je však vývoj v posledných mesiacoch opačný. Znamená to, že Nemci opäť veria nafte? Nie.
Ešte pred pár týždňami sa zdalo, že naftovým autám zvoní v Nemecku umieračik. Už 12. marca však môže byť všetko inak.