Výrobca kamiónov MAN predstavil svoj najnovší naftový motor D30. Zároveň ale priznáva, že jeho nástupcu už neplánuje.
Naftové motory ešte rozhodne nepovedali posledné slovo. Čínska spoločnosť Weichai na nich pracuje už niekoľko rokov a teraz oznámila fascinujúcu správu.
Cupra Leon ST naozaj dobre vyzerá a dokáže jazdiť úsporne. Navyše ponúka kombináciu naftového 2-litra s pohonom 4x4, čo je ďalší bonus.
Koncom roka 2015 zaviedla Európska únia prísnu emisnú normu EURO 6. Na svetlo sveta tak prišlo riešenie v podobe používania známeho AdBlue. Ako je táto látka účinná?
Giulia vyzerá vynikajúco a ešte lepšie jazdí. Má výborný podvozok, silný diesel a veľmi slušný pomer cena/hodnota.
S dieslovým dvojlitrom má Trafic vynikajúcu spotrebu a prekvapila nás kultivovanosť dvojspojkového automatu. Len so sedadlami sa ťažko manipuluje.
Presne 23. februára 1892 si dal Rudolf Diesel patentovať vznetový motor. Dnes sa nad jeho budúcnosťou sťahujú mračná.
Naftové motory sú na zimnú prevádzku citlivejšie ako tie benzínové. Môžete im to však uľahčiť.
Olej na varenie alebo na vyprážanie namiesto motorovej nafty? S modernými dieslami nie, no staršie naftové motory by to zvládli.
Mercedes-Benz C220d All-Terrain zaujal vysokým cestovným komfortom, schopnosťami v teréne a úsporným motorom.
Naftové motory síce nevoňajú politikom ani aktivistom, no posledné slovo ešte nepovedali.
Treba sa báť naftového Peugeotu?
Kupé, ktoré sa odklonilo od originálnej filozofie BMW.
Hybridizácia nie je len doménou hatchbackov a sedanov.
Trieda B je praktická, priestranná a s naftovým motorom aj úsporná.
Najmenší Mercedes v ponuke sa začal podobať svojim väčším súrodencom.
Tisíce Slovákov v týchto mesiacoch vyrážajú k Jadranu.
Vraj naftové motory končia? Nekončia.
Slovenskí motoristi veria starším naftovým motorom, ktoré si pri nákupe jazdených áut vyberajú najčastejšie.
Súčasnosť nie je naftovým motorom práve naklonená. To ale neznamená, že končia. Ford predstavuje štvorvalec 1,5 EcoBlue, ktorý má byť o 13 % úspornejší.