Hodnota nákupov pri platbe v hotovosti by sa mala od januária 2022 zaokrúhľovať tak, aby sa významne obmedzil obeh jednocentových a dvojcentových mincí.
Maloobchodné tržby boli v máji medziročne vyššie o 11,5 %.
Po pandémii naberá nakupovanie na obrátkach. Ľudia najviac navštevujú obchody v Bratislavskom kraji.
Potraviny len ako doplnkový tovar. Spoločnosť Lidl má na Slovensku už dva outlety so spotrebným tovarom.
Slováci počas koronakrízy zvýšili spotrebu potravín. Rodina na jedlo minie mesačne v priemere viac ako 330 eur.
Dlhé rady, čakanie i plné nákupné centrá. Takto vyzerali v deň otvorenia obchody na mnohých miestach Slovenska.
V piatok, nedeľu a pondelok cez veľkonočné sviatky v obchodných reťazcoch Billa, COOP Jednota ,Kaufland, Lidl a Tesco Slováci nenakúpia
On-line nakupovanie počas pandémie nového koronavírusu rastie, 61 percent ľudí využíva e-shopy častejšie ako pred pandémiou.
Koronakríza v posledných mesiacoch výrazne menila správanie Slovákov v obchodoch. Mnohí prešli na nakupovanie cez internet, ktoré pre nich predstavuje istotu, nakoľko v kamenných obchodoch je možné väčšie riziko nakazenia.
Tri štvrtiny z nich sa dokonca zaobišli bez pôžičky.
Vianoce v januári? Žiaľ, pokiaľ ide o objednané darčeky, áno.
Hoci jej ratolesti majú celkom špeciálne detstvo, herečka Angelina Jolie sa snaží s nimi absolvovať aj tie najbežnejšie veci.
Zaujíma vás, ako spomaliť pri výbere potravín, ako upriamiť pozornosť na kvalitu a najmä na to, ako ju spoznať a kde ju hľadať?
Analýza ukazuje, že počas pandémie chodíme do obchodov menej často, nakupujeme však viac.
Nehľaďte iba na cenu. Sú aj iné faktory, ktoré by ste mali pri nakupovaní živého stromčeka zvážiť.
Vianoce už klopú na dvere. Mnohí tak už zháňajú darčeky. Zdá sa, že ľudí obmedzenia v obchodoch presmerovali na internet, potvrdzujú to údaje on-line portálov.
Najhoršia situácia je v centrách regionálnych miest, kde počet zákazníkov v obchodoch klesol v priemere o 64,4 percenta.
Vianoce sú každoročne zaťažkávajúcou skúškou pre rodinný rozpočet väčšiny domácností. Ľudia si chcú dopriať viac a mnohí tesne pred sviatkami spanikária a urobia aj nepremyslené rozhodnutia.
Čínsky internetový gigant Alibaba Group Holding má za sebou úspešný začiatok svojho najväčšieho nákupného festivalu takzvaného Singles' Day.