Námorný kanál, ktorý bol vybudovaný za 420 miliónov eur, bol navrhnutý tak, aby lode nemuseli získavať povolenie Ruska na plavbu z Baltského mora do prístavov Vislianskeho zálivu.
Poľsko chce konkurovať Hamburgu.
Navštívili sme poľský prístav v Štetíne. Pozrite sa, čo v ňom nájdete.
Projekt WISAMO vracia plachty na veľké lode. Pomôžu im šetriť palivo a znižovať emisie.
Koraly žijúce v znečistenejšej vode a v oblastiach s rušnejšou námornou dopravou lepšie znášajú extrémne horúčavy než koraly v odľahlých oblastiach.
Ceny kontajnerovej lodnej dopravy dosiahli rekordné výšky približne 18 mesiacov od vypuknutia pandémie nového koronavírusu.
Jedným z dôsledkov nehody v Suezskom prieplave bude zrejme zvýšenie poistných sadzieb v námornej doprave.
Poľská vláda chce čo najrýchlejšie predísť tomu, aby poľské lode na severe krajiny cestou do Baltského mora museli prechádzať cez ruské vody.