Stavebné práce na vyše deväťkilometrovom úseku rýchlostnej cesty R2 Kriváň - Mýtna budú po predĺžení lehoty výstavby trvať až do júna 2025.
Zmluvu by podľa Nadácie Zastavme korupciu mal prekontrolovať najvyšší kontrolný úrad. Ide o mimoriadne lživé a dezinformačné podanie, tvrdí NDS.
Archeologické práce končia, aktuálne sa realizujú násypy na vetvách križovatky diaľnic D1 a D4 a preložky inžinierskych sietí.
Z hľadiska posudzovania vplyvov na životné prostredie bola ako najvýhodnejšia vybraná trasa vedená mestom popod frekventovanou Lučeneckou cestou.
Od augusta NDS postupne vyhlasuje na jednotlivé úseky verejné súťaže na podrobnejšie stupne dokumentácie potrebnej k územnému rozhodnutiu.
Chybu pri kúpe diaľničnej známky po novom bude možné opraviť do konca toho istého kalendárneho dňa.
Pre motoristov slávnostne sprístupnia cestu 25. septembra. Deň predtým si ľudia budú môcť prísť prezrieť nový tunel Bikoš.
Kým sa doprava na diaľnici D1 obmedzí, treba najprv vybudovať náhradne komunikácie.
Skytoll bude pokračovať za výrazne vyššiu cenu, než bola pôvodne dohodnutá a treba postup NDS preveriť, tvrdí nadácia Zastavme korupciu.
Aktuálne prebieha archeologický prieskum, prekládky sietí, projektovanie a niektoré demolačné práce.
Dôvodom je oprava vozovky a výmena mostných záverov na moste. Doprava bude vedená vo zvyšných jazdných pruhoch.
NDS sa podľa nadácie Zastavme korupciu vyhovára.
Ešte koncom minulého roku vtedajší minister dopravy Doležal rázne poprel informácie, že stavba tunela bude meškať. Súčasný minister dopravy Lančarič oznámil, že meškať bude.
Na stavenisku úseku rýchlostnej cesty R2 Kriváň – Mýtna aktuálne pracuje súčasne takmer 40 žeriavov.
Oprava diaľnice D2 bude prebiehať v niekoľkých etapách. Práce by mali skončiť v druhej polovici júna.
Približne trojkilometrový úsek rýchlostnej cesty R1 by mal stáť takmer 90 miliónov eur.
Obvinený mal zmanipulovať zákazky za 2,64 milióna eur.
Tunel cez vrch Čebrať bude mať dve jednosmerné tunelové rúry, v každej z nich budú dva jazdné pruhy so šírkou 3,5 metra.
Už po otvorení analytici NDS odhadujú priemernú dennú intenzitu dopravy v úseku R4 Prešov – severný obchvat, I. etapa na zhruba 12 000 vozidiel.
V Prešove aj Tvrdošíne sa môžu tešiť na nový obchvat, Kysučania na nový privádzač a uvidíme, ako to bude s predĺžením rýchlostnej cesty R1.