V Prešove aj Tvrdošíne sa môžu tešiť na nový obchvat, Kysučania na nový privádzač a uvidíme, ako to bude s predĺžením rýchlostnej cesty R1.
Za diaľnice zaplatíme v roku 2023 viac. Na 365-dňovej známke ale môžeme ušetriť. Len si ju musíte kúpiť ešte v tomto roku.
Odpočívadlo je obojstranné. Obe jeho strany sú prepojené cestou, vedúcou ponad R4-ku.
V celom 7,5 km dlhom tuneli Višňové je hotová reprofilácia.
Budovaná estakáda je z hľadiska výstavby pomerne náročná.
Tunel Bikoš prerazili približne pred rokom. - v máji 2021. Teraz má za sebou ďalší dôležitý míľnik.
Tunelom Sitina prejde denne aj vyše 60-tisíc áut. Jeho 54-hodinová uzávera spôsobí výrazné komplikácie v doprave.
Práce na výstavbe severného obchvatu Prešova po R4 pokročili, v tunelových rúrach sa pracuje na sekundárnom ostení.
Výstavba úseku rýchlostnej cesty R2 Kriváň – Mýtna začala pred niečo viac ako mesiacom. Pozrite sa, ako to na stavbe vyzerá teraz.
Diaľničná známka je síce neprenosná, no pri zmene EČV ju možno preregistrovať.
V úseku od Trnavy po Hornú Stredy sa osadilo 15 portálov, pribudli LED značky, kamery, sčítače dopravy a meteostanice.
Národná diaľničná spoločnosť podpísala 22. decembra zmluvu na výstavbu diaľničného privádzača z Kysuckého Nového Mesta na diaľnicu D3.
Motoristi sa v tomto roku najviac z Bratislavy do ostatných častí Slovenska presúvali v piatok 17. decembra, intenzita dopravy vzrástla až o 14 percent.
Diaľničný úsek Hubová - Ivachnová bude mať dĺžku takmer 15 kilometrov, jeho súčasťou bude aj vyše 3,5 kilometra dlhý tunel Čebrať.
Obvinení predbežne spôsobili škodu 700-tisíc eur.
Výstavba obchvatu Tvrdošína pokračuje dobre aj napriek tomu, že sa realizuje v zložitom geologickom prostredí strmých svahov.
Križovatka Triblavina výrazne uľahčí život obyvateľom Bernolákova a okolitých obcí.
Má päť vetiev. Jej súčasťou sú aj dve „turbo – okružné" križovatky.
NDS už o dva týždne ukončí výstavbu diaľničného úseku D1 Prešov, západ – Prešov, juh.
Na novobudovanom moste už prebieha debnenie a betonáž nosnej konštrukcie.