Obyvatelia Slovenska navštívili za 12 mesiacov v priemere šesť rôznych typov kultúrnych akcií.
Dúfajú, že nám trend výrazne nenarušia veci vis major a nedôjde ku globálnej a dlhodobej recesii cestovného ruchu v dôsledku aktuálne vyhlásenej pandémie.
Necelý mesiac v kinách stačil politickému trileru Sviňa na to, aby sa stal druhým najnavštevovanejším slovenským filmom v novodobej histórii.
Historicky najúspešnejší otvárací víkend v slovenskej kinematografii má za sebou film Sviňa.
Záver roka 2019 a príchod toho nového sa nepochybne nesie v znamení slovenskej filmovej tvorby.
Nový slovensko-český film Šťastný nový rok ovládol kiná. Komédiu si počas premiérového víkendu v kinách prišlo pozrieť 53 030 divákov.
Menej známe miesta sveta priťahujú najmä dobrodruhov, ktorí radi spoznávajú nepoznané a chodia po nevyšliapaných chodníčkoch. Ich pozitívne recenzie lákajú aj ďalších.
Portál auto.pravda.sk je jednotkou na trhu automobilových webov.
Prehliadka Týždeň slovenského filmu zaznamenala narastajúci záujem divákov. Najviac si ich prišlo pozrieť film Špina Terezy Nvotovej.
Premiérové filmy vlani navštívilo 1 414 132 divákov, čo je 21,13-percentný podiel celkovej návštevnosti, informuje Únia filmových distribútorov Slovenskej republiky.
Tento rok je pre ligovú súťaž priam katastrofálny. Zrodili sa v ňom už tri najnižšie návštevy v histórii.
Rok 2017 sa zapíše do histórie domácej kinematografie ako miliónový. Tento týždeň počet divákov, ktorí prišli na niektorý z nových slovenských filmov, prekročil milión.
Počas prvého dňa film Čiara videlo 16 423 divákov. Drámu Únos si pozrelo počas prvého dňa 9 433 divákov a komédiu Všetko alebo nič 8 891 divákov.
Euro má tento rok podľa analytikov zažiť najlepší rok za dekádu a podobne mimoriadne dobrý rok zažíva aj slovenský turizmus.
Za veľkou návštevnosťou stojí aj fakt, že sa tvorcovia po bratislavskej premiére rozhodli snímku predstaviť divákom po celom Slovensku.
Slovenský politický triler inšpirovaný autentickými udalosťami 90. rokov vyvolal počas uplynulého víkendu obrovský divácky záujem.
Ak ste tipovali, že slávne Veľké jablko bude na prvých priečkach, sklameme vás – mesto, ktoré nikdy nespí, predbehlo 8 ďalších.
Romantickú komédiu Všetko alebo nič si počas premiérového víkendu prišlo pozrieť 64 931 divákov.
V roku 2016 prešlo bránami košickej ZOO vyše 230-tisíc návštevníkov. V porovnaní s rokom 2015 prišlo do ZOO viac o 30-tisíc návštevníkov.
Budúci, jubilejný ročník obľúbeného podujatia sa bude konať od 9. do 16. augusta 2017.