Výstavba úseku R2 Kriváň – Mýtna úspešne napreduje, vrátane budovania najdlhšej, takmer 5-kilometrovej, estakády na Slovensku.
Dňom s najvyšším výberom mýta od spustenia systému sa stal 30. august 2022. Vodiči v ňom na mýte zaplatili vyše 1,03 milióna eur.
V roku 2023 plánuje NDS opraviť takmer desiatku mostov, opravy budú stáť spolu vyše 20 miliónov eur.
V Prešove aj Tvrdošíne sa môžu tešiť na nový obchvat, Kysučania na nový privádzač a uvidíme, ako to bude s predĺžením rýchlostnej cesty R1.
Severný obchvat Prešova sa dokončuje bez problémov. Podľa NDS je horšia situácia D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala a Hubová - Ivachnová.
Za diaľnice zaplatíme v roku 2023 viac. Na 365-dňovej známke ale môžeme ušetriť. Len si ju musíte kúpiť ešte v tomto roku.
Predĺženie zmluvy o prevádzkovaní mýtneho systému so SkyTollom vyvolalo veľkú vlnu kritiky z rôznych strán - od politikov, odborníkov a aj mimovládnych organizácií.
Úsek D1 Turany – Hubová v dĺžke 13,5 kilometra je posledným nerozostavaným úsekom budúcej diaľnice medzi Bratislavou a Košicami.
Dôvodom uzavretia mostu je sadanie jeho krajných opôr.
Nový 13,5-kilometrový úsek je spoplatnený pre osobnú dopravu, mýto sa na ňom začne vyberať od 1. januára budúceho roku.
Odpočívadlo je obojstranné. Obe jeho strany sú prepojené cestou, vedúcou ponad R4-ku.
Dodatok k zmluve medzi NDS a spoločnosťou SkyToll umožňuje opakovane predlžovať poskytovanie služby o dvanásť mesiacov až do konca roka 2027.
Národná diaľničná spoločnosť podpísala zmluvu s víťazom tendra na výstavbu rozšírenia D1 Bratislava – Triblavina vrátane križovatky D1D4.
V celom 7,5 km dlhom tuneli Višňové je hotová reprofilácia.
Tunel Čebrať bude tretím najdlhším diaľničným tunelom na Slovensku.
Odpočívadlo Valaliky bude mať celkovú kapacitu 125 miest. jeho výstavba práve začína.
Tunel Čebrať bude prerazený na prelome novembra a decembra, obchvat Ružomberku by mohol byť hotový koncom budúceho roku.
Výstavba strategickej križovatky bude stáť vyše 110 miliónov eur a trvať bude 1 100 dní.
Súčasťou úseku R2 Kriváň – Mýtna nebude len najdlhšia estakáda na Slovensku, aktuálne sa tam dvíha aj ďalší most.
Stúpnuť by mali ceny všetkých typov diaľničných známok. Tie sa naposledy zvyšovali v roku 2011.