Ako vyzeralo prvotné štádium príprav? A čo bude zaťažkávacou skúškou pri stavbe? Aj na to odpovedajú odborníci z NDS.
Tunel Višňové je momentálne strategickou a najdôležitejšou stavbou, spojenou s dokončením diaľnice D1.
Dopravcovia požadujú predbežne na rok zníženie mýta o 20 až 30 percent. Argumentujú veľkým zvýšením nákladov.
Ponuky na výstavbu diaľničnej križovatky by mali diaľničiari vyhodnotiť už tento mesiac.
V marci sa na mýte vybralo takmer 23 miliónov eur, čo je o 7,4 percenta viac, než v októbri 2019, ktorý bol doteraz rekordným mesiacom.
Výpadok mýta po januári 2023 nehrozí, prechodné obdobie vykryje medzinárodný systém.
Tunel Bikoš prerazili približne pred rokom. - v máji 2021. Teraz má za sebou ďalší dôležitý míľnik.
NDS a Skanska predstavujú projekt výstavby D1 Lietavská Lúčka – Dubná Skala vrátane tunela Višňové.
Ako sa postupne buduje 13,5 kilometrov dlhý úsek R2 Mýtna - Lovinobaňa, Tomášovce?
Plánovanú výstavbu obchvatu Zvolena na rýchlostnej ceste R2 bude totiž možné začať pravdepodobne až po roku 2030.
Diaľničiari podpísali zmluvu na výstavbu 14 kilometrového úseku R2 Košice, Šaca – Košické Oľšany.
Rýchlostná cesta R3 Tvrdošín - Nižná sa napája na existujúci obchvat Trstenej a je vedená zvlneným členitým terénom prevažne v extraviláne.
Plánovaný úsek D1 Turany - Hubová v dĺžke 13,5 kilometra je posledný nevysúťažený a nerozostavaný na hlavnej domácej diaľnici medzi Bratislavou a Košicami.
Výstavba juhovýchodného obchvatu Košíc sa tak začne už v najbližších týždňoch a potrvá približne tri roky.
NDS musí odstrániť veľké množstvo protiprávnych podmienok vo verejnej súťaži na poskytovanie mýtnych služieb trvajúcej takmer rok.
Tunel Višňové je momentálne strategickou a najdôležitejšou stavbou, spojenou s dokončením diaľnice D1.
Rýchlostná cesta bude mať dĺžku 13,5 kilometra.
Ide o technicky náročný úsek s dĺžkou niečo vyše 9 kilometrov, ktorého súčasťou bude 5 km dlhá mostná estakáda.
Výstavba tohto úseku rýchlostnej cesty R4 v ideálnom prípade začne tento rok na jeseň. Trvať má takmer štyri a pol roka.
Betonáž sekundárneho ostenia je už za polovicou. Takmer 10 000 domiešavačov od mája 2021 do súčasnosti doviezlo do tunela 80 000 kubických metrov betónu.