Malý automobil z dielne japonskej značky patrí k stáliciam európskych miest. Preto sa mu výrobca snaží faceliftom udržať svieži vzhľad.
Prvým výsledkom novej stratégie aliancie Renault-Nissan, má byť nová Micra.
Aj malá Micra reaguje na nové emisné normy a homologizáciu WLTP. Pod jej kapotou sa objavia dva celkom nové benzínové 3-valce.
Micra je v našich končinách známym mestským autom od japonského výrobcu. Malý Nissan nikdy nemal povesť najlacnejšej ponuky na trhu.
Nové kolo crashtestov Euro NCAP absolvovali štyri nové modely. Škode Kodiaq sme sa venovali samostatne. Teraz si predstavíme zvyšné tri.
Piata generácia Nissanu Micra už nechce byť len auto pre ženy. Výrazná zmena dizajnu dáva výrobcovi nádej, že splní svoj plán.
Nissan spustil vo francúzskom Flins produkciu novej generácie Micry. To znamená jej návrat na európske montážne linky. Ide navyše o prvý Nissan vyrábaný v továrni Renaultu.
Piata generácia malého Nissanu chce pre Micru v Európe vybojovať stratené pozície. Použije na to emotívny dizajn, konektivitu a moderné preplňované motory.
So súčasnou Microu Nissan v Európe veľa vody nenamútil. Za všetkým stál strohý dizajn a jej indický pôvod. To sa má však zmeniť. Už na jeseň v Paríži.
Nissan Micra a Nissan Cube majú rizikové airbagy na strane vodiča. V Európe je ich približne 30 tisíc.