Akcionári Nissanu sú znepokojení situáciou v automobilke a vynútili si odchod Renaultu z jej vedenia.
Priekopník elektromobility sa zmenil z nudného hatchbacku na atraktívny crossover. Má dojazd vyše 600 km.
Šiesta generácia Micry nie je asi tým autom, ktoré by zvrátilo krízovú situáciu Nissanu. Nie je vlastne ani Nissanom.
Japonské médiá tvrdia, že vysoký predstaviteľ Toyoty hovoril s vedením Nissanu o "nejakej forme partnerstva". Nissan sa k tejto záležitosti odmietol oficiálne vyjadriť, Toyota taktiež.
Nissan pod vedením nového šéfa Ivana Espinosu spustil najväčšie reštrukturalizačné opatrenia vo svojej histórii.
Nissan sa dostal do najvyššej straty v celej histórii automobilky. V prepočte ide o vyše 4,6 miliardy eur. Bojuje o svoju ďalšiu existenciu.
Stačila jediná oficiálna fotografia pripravovanej novinky, aby sme pochopili, že nový Nissan Micra bude len preznačkovaným Renaultom R5.
Nissan síce prežíva zložité obdobie, ale na jeho X-Traili to cítiť nie je. Toto SUV patrí nepochybne k najkomfortnejším vo svojej triede. Môže za to hybridný pohon s 3-valcovou „elektrárňou“.
Po prvý raz v histórii má Interstar elektrický pohon. To však neznamená, že by zanevrel na úsporné naftové motory.
Zabudnite na čudné tvary dvoch generácií Nissanu Leaf. Ten nový chce rovno vyhrať súťaž krásy.
Aktuálne vraj už nie je otázkou, či bude generálny riaditeľ Nissanu musieť odísť, ale kedy sa tak stane a akou formou.
Neinvestičný rating je často označovaný ako špekulatívny stupeň, pri ktorom hodnotenie úverovej spoľahlivosti naznačuje vyššie riziko nesplácania záväzkov.
Honda dala "topiacej sa" automobilke Nissan ulitmátum. Vrátia sa za rokovací stôl, ale iba ak sa na čelo Nissanu postaví človek, schopný efektívne sa vyrovnať s vnútornou opozíciou.
Po stroskotaní rokovaní medzi Hondou a Nissanom je ochotný hodiť záchranné koleso japonskej automobilke Focxonn, ktorý svoj záujem o Nissan verejne potvrdil už skôr.
Ešte tento rok má Nissan predstaviť tretiu generáciu Leafu a piatu geeráciu Micry. Ako inak, pôjde o elektromobily na platforme AmpR od Renaultu.
Nissan odmietol návrh, aby sa stal dcérskou spoločnosťou Hondy. Tá mu navyše vyčíta aj slabý pokrok v ozdravnom programe.
Mitsubishi sa bojí, že príliš silná Honda by ich fakticky pohltila a preto zrejme pôjde náročnou cestou zachovania si samostatnosti aj vo veľmi neľahkej ekonomickej situácii.
Nissan odhaľuje tajomstvá o svojom najvýkonnejšom elektromobile. Je to jeho odpoveď na Kiu EV6 GT či Hyundai Ioniq 5N.
O spojení Nissanu a Hondy sa v kuloároch hovorí už dlhšie. Realitou by sa mohlo stať v priebehu budúceho roka.
Tretia generácia Leafu zmení charakter. Z ekologického hatchbacku sa stane SUV-kupé.