Pôvodné riešenie počítalo s tým, že najskôr postaví svoju časť na križovatke štát a koncesionár sa na to napojí. Po novom to bude naopak.
Zhotoviteľ obchvatu Bratislavy má predložiť plán, čo s násypmi, kde sa podľa štátu použili nevhodné materiály. Ak ich treba odstrániť, malo by to "obrovský dosah".
V násype časti rozostavaného úseku diaľnice D4 pri bratislavských Jarovciach nie je materiál, ktorý by bol škodlivý pre životné prostredie.
Nová komunikácia je dlhá 6,5 kilometra. Pre verejnosť bude obchvat Mosta pri Bratislave otvorený vo štvrtok vo večerných hodinách.
Na výstavbu a dokončenie časti diaľnice D4 v úseku Ivanka, sever - Bratislava, Rača má výrazný vplyv jej plánované križovanie so súčasnou diaľnicou D1.
Motoristi by mali začať využívať dva z troch budovaných úsekov rýchlostnej cesty R7 v miernom predstihu, a to na jar 2020.
Dnes v podvečerných hodinách sa začala plánovaná uzávera výjazdu na súčasný obchvat Bratislavy a ďalej na D1. Pozrite si zmeny vo videu.
Počas rannej špičky prejde bratislavským Prístavným mostom 10 600 áut za hodinu, Apollo 3 300, SNP 3 700 a Lafranconi 8 500 vozidiel.
Arbitráž iniciovaná koncesionárom projektu výstavby a prevádzky D4 a R7 voči štátu je právny problém priamo vyplývajúci z podmienok koncesnej zmluvy.
Výstavba diaľnice D4 a rýchlostnej cesty R7 je v súčasnosti najväčším infraštruktúrnym projektom nielen na Slovensku.
Pôvodným termínom dokončenia obchvatu Bratislavy po D4 bol rok 2020. Ekologické riziká ohľadom podkladu stavby však môžu jej otvorenie posunúť na rok 2021.
Na západnom predmostí Dunajského súmostia je ž podľa spoločnosti D4R7 dokončených všetkých 13 základov vrátane opôr budúceho mosta.
Cez víkend sprístupnia vodičom nové zjazdy z diaľnice D1 pod Prístavným mostom v Bratislave. Najťažšia časť prestavby však príde približne o rok.
Zakúpený materiál pod diaľnicu bol zakúpený v dobrej viere a dodávateľ mal všetky povolenia a osvedčenia od príslušných orgánov, tvrdí staviteľ.
V súčasnosti sa pracuje na druhom mostnom poli na západnom brehu Dunaja a deviatom poli na východnej strane.
Práce pozdĺž celej rýchlostnej cesty R7 napredujú vysokým tempom. Asfalt už vidno medzi Dunajskou Lužnou a Holicami. Pozrite si video TV Pravda.
Pozrite si vo videu TV Pravda najnovšie zábery z diaľnice D4, kde vidno práce pri Rusovciach aj Ivanke pri Dunaji. Stihne sa predsa otvorenie obchvatu Bratislavy v roku 2020?
Odber vzoriek materiálov na stavbe diaľnice D4 je podľa spoločnosti D4R7 Construction súčasťou procesu, ktorý polícia začala už pred nejakým časom.
Hlboké diery po krajniciach na ceste medzi Vajnormi a Ivankou pri Dunaji či popraskaný asfalt na starej seneckej ceste dajú zabrať nejednému vodičovi.
Stavba budúcej križovatky diaľnice D4 a D1 pri Bratislave má právoplatné stavebné povolenie a všetky pozemky sú vykúpené.