Koronakríza v posledných mesiacoch výrazne menila správanie Slovákov v obchodoch. Mnohí prešli na nakupovanie cez internet, ktoré pre nich predstavuje istotu, nakoľko v kamenných obchodoch je možné väčšie riziko nakazenia.
Vianoce v januári? Žiaľ, pokiaľ ide o objednané darčeky, áno.
České e-shopy podľa analýzy Shoptetu vybavili v novembri a decembri približne 30 miliónov objednávok.
Vianoce už klopú na dvere. Mnohí tak už zháňajú darčeky. Zdá sa, že ľudí obmedzenia v obchodoch presmerovali na internet, potvrdzujú to údaje on-line portálov.
Zavreté obchody prilákali ľudí opäť na internet. Pri niektorých tovaroch vyskočil predaj aj o tisícky percent.
Zásielkovňa hlási, že zostáva otvorených viac ako 950 výdajných miest po celom Slovensku. Zatvorených prevádzok bude menej ako 10 %.
Spoločnosť Amazon zaznamenala od apríla do júna rekordné zisky a tržby, keďže sa ľudia v čase pandémie na ňu častejšie spoliehali pri nákupoch potravín a zásob.
Nákupné správanie sa zmenilo. Za všetko môže pandémia koronavírusu a s ňou súvisiace opatrenia.
Obyvatelia Slovenska už nenakupujú tak ako kedysi. Ich správanie zmenila pandémia koronavírusu.
Časy koronakrízy pred nás postavili mnoho nových problémov, výziev a zákerností.
Korona nás ešte viac, aj z hľadiska nákupov, platieb a spravovania vlastných peňazí, presunula do online priestoru. Odvrátenou stranou sú bezpečnostné riziká.
Reťazec Tesco reaguje na aktuálnu mimoriadnu situáciu a rozširuje službu Tesco Online nákupy do nových lokalít na Slovensku.
Rýchlotesty na výskyt koronavírusu si budú môcť Česi a Slováci zrejme kúpiť cez internet.
Online nakupovanie nevyskúšala až polovica opýtaných vo veku 65 až 74 rokov.
Používatelia platobných kariet často nevedia, že ak nastane po platbe kartou problém, existuje „garancia“ spätného zúčtovania transakcie, tzv. chargeback.
V roku 2008 zhruba 23 % ľudí, ktorí využívali internet, nakupovalo online. Aktuálne je tento podiel na úrovni 59 %.
Na Slovensku je podvodných len 7 zo 100 000 online platieb, ale smola, ak sa to dotkne práve vás. Ako platiť v obchode a na internete bezpečne a aké chyby nerobiť?
Európanov, ktorí nakupujú cez internet, za posledných desať rokov výrazne pribudlo.
Rady pred pokladnicami, plné parkoviská – tak teraz vyzerajú nákupné centrá, ale aj menšie obchody. Ľudia nakupujú hlava-nehlava. Lákajú ich zľavy.
Nákupný ošiaľ odštartoval novembrový čierny piatok, následne sa k slovu prihlásili vianočné nákupy a onedlho nás pohltia januárové výpredaje.