Podľa agentúry senzor zaznamenávajúci výšku lietadla začal krátko po štarte vysielať chybné údaje.
V utorok to povedal hovorca etiópskeho ministerstva dopravy Muse Yiheyis.
Boeing čelí podozreniu, že za obe letecké nešťastia môžu chybné senzory a chyba softvéru.
Tím vyšetrovateľov medzitým začal v Paríži skúmať tzv. čierne skrinky z letu 302.
Spoločnosť Boeing odporučila celosvetové zastavenie prevádzky lietadiel typu 737 MAX.
Spoločnosť Boeing prisľúbila, že urýchlene dokončí práce na zlepšenie softvéru ovládania tejto verzie svojho najpredávanejšieho stroja.
Mohol pilot zabrániť tragédii Boeingu 737 Ethiopian Airlines? Pozrite si rozhovor TV Pravda s Ladislavom Kellerom, pilotom Boeingu 737.
Šéf združenia Dobrá novina Marián Čaučík hovorí o Danici Olexovej, ktorá je jednou z obetí leteckého nešťastia spoločnosti Ethiopian Airlines.
Čínsky úrad dohliadajúci na civilné letectvo vyzval všetky domáce aerolínie, aby až do odvolania prestali so strojmi Boeing 737 MAX 8 lietať.
Obeťami nešťastia sú pilot lietadla a štyria obyvatelia domu - dvaja muži a dve ženy - v meste Yorba Linda.
Stroj sa pokúšal núdzovo pristáť pri iránskom hlavnom meste Teherán.
Lietadlo sa zrútilo krátko po štarte z letiska Campo do Marte. Na zemi zasiahlo tri obytné domy a dve autá.
Na palube stroja v októbri zomrelo všetkých 189 ľudí.
Ukazovateľ rýchlosti letu v boeingu spoločnosti zlyhal počas posledných štyroch letov tohto stroja.
Ani po niekoľkých hodinách pátrania nie sú dôkazy o možných preživších. Nájdené boli naopak prvé pozostatky tiel obetí.
Záchranári a vyšetrovatelia našli na mieste pádu aj asi 50 úlomkov lietadla.
V lietadle bolo sedem pasažierov a dvaja piloti. Príčina nešťastia zatiaľ nie je známa.
Lietadlo spadlo asi 22 kilometrov od najvyššej hory severoamerického kontinentu Denali.
Zradný horský vietor či nízka rýchlosť mohli podľa odborníkov na leteckú dopravu zaviniť pád historického lietadla vo švajčiarskych Alpách.
Lietadlo sa z doposiaľ neznámych príčin zrútilo na severe amerického štátu Oklahoma.