Ak chcete úsporné auto, tak ste „na dobrej adrese“. S naftovou 1,6-kou s výkonom 68 kW dokážete jazdiť aj v meste so spotrebou pod päťlitrovou hranicou.
Peugeot prišiel s naozaj exkluzívnou ponukou, ktorá sa neodmieta a ktorá robí nové auto skutočne dostupným prakticky pre každého.
Najmenšie SUV Peugeotu prešlo modernizáciou. Posilňuje imidž „šelmy“, má lepšiu konektivitu a chystá hybridnú verziu.
SUV značky Peugeot sú vyhľadávané kvôli dizajnu, kvalite, úsporným motorom a predovšetkým výborným jazdným vlastnostiam.
Peugeot sa nemá na čo sťažovať. Jeho fabriky po nútenej odstávke nestíhajú vyrábať. Obrovský dopyt hlási najmä malý crossover 2008.
Treba sa báť naftového Peugeotu?
Toto auto síce nesie v názve číslice 2 a 8, tak ako Peugeot 208, ale nula navyše robí v tomto prípade doslova zázraky. My sme si ju vyskúšali v najdrahšej a najvýkonnejšej verzii GT.
Posledné tohtoročné kolo crashtestov Euro NCAP vystavilo bezpečnostné vysvedčenie dvanástim modelom áut. Darilo sa Tesle X, Renaultu Captur aj Škode Octavia. Zato modernizovaný Jeep Renegade si spravil poriadnu hanbu.
Krátko po premiére úplne nového hatchbacku 208 predstavuje Peugeot aj jeho out-doorového súrodenca. Mieri však podstatne vyššie.
Peugeot má v triede malých crossoverov náskok. A udržať si ho mieni aj v budúcnosti. Horúčkovito preto pracuje na novej dvetisícosmičke.
Záujem o crossovery alebo esúvéčka je veľký a preto niektorí výrobcovia vynechávajú štandardné kombi verzie svojich modelov.
Koncern PSA nie je podozrivý z falšovania emisií. O to viac prekvapuje jeho dobrovoľná iniciatíva zverejňovať reálne spotreby svojich modelov. Teraz prišiel na rad vynovený crossover Peugeot 2008. Ani ten sa na ceste do normy nezmestí.
Po troch rokoch prichádza malý francúzsky crossover so zmenou vzhľadu. Úplnou novinkou je verzia GT Line. Technika pod kapotou však zostáva prakticky bez zmien.
Sympatický crossover Peugeotu je na trhu od roku 2013. V priebehu tohto času však už stihol absolvovať viacero zmien. Najmä pod kapotou, kde z ponuky definitívne vypadol starší a smädnejší benzínový 4-valec 1,6 e-VTi a tiež najslabší diesel 1,4 HDi.
Na budúci rok nasadí Peugeot spolu s Totalom a Red Bullom do najťažšej rely sveta nové želiezko v ohni – brutálny špeciál 2008 DKR so zadným náhonom.
Presne dvadsať hviezdičiek nazbierala štvorica modelov v poslednej sérii nárazových testov Euro NCAP. Suzuki SX4 S-Cross, Peugeot 2008, Mercedes-Benz CLA a Jeep Cherokee získali teda plné skóre.