Peugeot prišiel s naozaj exkluzívnou ponukou, ktorá sa neodmieta a ktorá robí nové auto skutočne dostupným prakticky pre každého.
Plug-in hybrid s výkonom 225 koní jazdí výborne, dojazd na elektrinu je však len priemerný a cena vysoká.
S plug-in hybridnou tristoosmičkou dostávate síce viac výkonu, ale aj vyšší apetít na diaľnici a menší kufor.
Po plug-in hybridoch predstavuje Peugeot aj novú elektrickú verziu hatchbacku a kombi 308.
V májovom kole crashtestov získali štyri autá plný počet hviezdičiek. Aj európske auto roka Kia EV6.
Novým autám sa v tradičnej disciplíne darí horšie ako tým starým. Ani Peugeot 308 nie je výnimkou.
Nový Peugeot 308 bude automobilovým kráľom Slovenska pre rok 2022. Zvíťazil však len o jeden jediný bod.
Nový Peugeot 308 prichádza nielen s vylepšeným dizajnom, ale po technologickej a jazdnej stránke sa oproti predchodcovi posunul o triedu vyššie.
Nové kombi Peugeot 308 SW stráca v kufri pár litrov na svojho predchodcu. Ľahko mu to však odpustíte.
Zúfalá situácia si vyžaduje zúfalé činy. Aby Peugeot udržal výrobu, vracia sa pri modeli 308 k mechanickým analógovým prístrojom, ktoré pre svoju činnosť nepotrebujú elektroniku.
Peugeot tiež postupne prechádza k elektromobilite, no vďaka multienergetickej platforme EMP2 dáva zákazníkom stále na výber.
Peugeot 308 má na konte už sedem rokov kariéry. Nová generácia je však v nedohľadne.
Vraj naftové motory končia? Nekončia.
Motorová apokalypsa sa šíri ako epidémia. Z dôvodu nových emisných noriem škrtajú automobilky jeden model za druhým. Najnovšie padne na oltár ekológie aj ostrý francúzsky hatchback.
Peugeot modernizuje po štyroch rokoch hatchback aj kombi 308. Prinášajú bezpečnostné technológie z nových crossoverov a k tomu motory so spotrebou nižšou až o 7 %.
Európske auto roka 2014, Peugeot 308, absolvuje čoskoro prvú modernizáciu. Skôr ako vzhľadu sa týka techniky. Dostane nový diesel 1,5 BlueHDi či 8-stupňový automat. A pribudnú aj asistenčné systémy.
Po štyroch rokoch produkcie príde Peugeot s modernizáciou modelu 308. Je najvyšší čas. Nových zákazníkov chce tristoosmička pritiahnuť nielen dizajnovými zmenami, ale aj úplne novým dieselom.
Peugeot má chuť načrieť do prémiových vôd. Chcel by konkurenta pre Mercedes-Benz CLA. Štvordverové kupé má vzniknúť na základoch tristoosmičky. O jeho osude je vraj už rozhodnuté.
Jazdnou dynamikou pripomína superšporty. Veď v jeho útrobách sa skrývajú tri motory. Z toho dva elektrické. Zatiaľ ide síce len o technologickú exhibíciu, ale nie je vylúčené, že sa práve pozeráme na predzvesť francúzskeho Golfu GTE.
Ostrá tristoosmička sa predstavila vo svetovej premiére už vlani na jeseň v Paríži. Peugeot bol však skúpy na detaily. Technické údaje zverejnil až teraz. Na stovku šprintuje 308 GT za 7,5 sekundy. Ale bez posádky.