Od januára do novembra sme na testovacom Peugeote 308 absolvovali viac ako 13-tisíc kilometrov. Redakciu opustil po technickej kontrole a bez akýchkoľvek problémov. Tristoosmička jednoducho rúca predsudky voči francúzskym autám.
Na testovanom Peugeote 308 1,6 e-HDi máme od januára za sebou už 10 000 kilometrov. Čím viac ho poznáme, tým viac nás presviedča, že titul európskeho auta roka nezískal náhodou.
Nový Peugeot 308 dostane v Paríži vrcholovú verziu s prívlastkom GT. Okrem benzínu do nej budete môcť tankovať aj naftu. A rozhodnúť sa môžete aj pre kombi SW.
Po najazdení približne 5 000 kilometrov s naším Peugeotom 308 e-HDi prišiel čas na povinný záručný servis. Žiadne poruchy zistené neboli.
Dlhodobý test aktuálneho auta roka, Peugeotu 308, pokračoval previerkou reálnej spotreby. Prešli sme s ním presne 200 km v rôznych podmienkach. Celkovú spotrebu sme overili dotankovaním nádrže.
Pre Škodu Octavia Combi je nový Francúz vážnou výstrahou. Veľkosťou kufra sú si totiž obaja súperi rovnocenní.
V predvečer ženevského autosalónu vyhlásili víťaza najprestížnejšej automobilovej ankety Car of the Year 2014. Peugeot 308 porazil aj také esá ako elektromobily BMW i3, Teslu Model S či favorizovanú Mazdu 3.
Peugeot 308 patrí k najzaujímavejším novinkám tohtoročnej automobilovej sezóny. Rozhodli sme sa ho preto prevetrať v dlhodobom teste.
Medzeru v ponuke motorov nového Peugeotu 308 konečne zaplní úsporné trojvalcové turbo 1,2 e-THP PureTech. Šokuje najmä krútiacim momentom 230 Nm!
Ponuka motorov Peugeotu 308 sa postupne rozrastá. Na rade je dvojlitrový diesel 2,0 BlueHDi splňujúci emisnú normu Euro 6.
Aj Peugeot 308 sa zapojil do pretekov o najväčší batožinový priestor. Nové kombi s prívlastkom SW atakuje objemom kufra Škodu Octavia Combi.
Prestížna európska anketa Car of the Year 2014 postúpila do druhej fázy. Odborná jury vybrala sedem finalistov. V hlasovaní na auto.pravda.sk ste uhádli až päť z nich.
Zabudnite na všetko, čo sa doteraz spájalo s Peugeotom 308. Nová tristoosmička akoby absolvovala školenie vo Wolfsburgu.
Horúca francúzska novinka je v predaji už aj na Slovensku. Základná verzia 1,2 Vti Active štartuje s cenou 12 890 €.
Príchod kľúčovej novinky s levom v znaku sa blíži. Automobilka zverejnila všetky dôležité detaily a nové fotografie.