Emmanuel Macron začal jazdiť v novom modeli automobilu s hybridným pohonom. Aké finančné výhody Francúzsko poskytuje pri kúpe elektromobilov?
Vznikol na čistom liste papiera, a to sa často nestáva. Nový Peugeot 3008 je však presne tento prípad.
Peugeot 208 a Toyota Yaris majú za sebou omladzovaciu kúru. Francúz dostal nový mild hybridný pohon, a tak sme boli zvedaví, ako veľmi dokáže spotrebou konkurovať japonskému full-hybridu.
Ostal benzín, diesel a elektrickým verziám zvýšili dojazd. Vyskúšali sme si naftu v Opeli Combo a cítili sme sa v ňom ako v osobnom aute.
Tretia generácia Peugeotu 5008 vstupuje do elektrickej éry. Ale na spaľovacie motory ešte nezanevrie.
Obdĺžnikový volant, odvodený z herných ovládačov už nebude mať žiadne mechanické spojenie s riadením.
Podľa Talianov má francúzska vláda na koncern príliš veľký vplyv, čo sa odráža na podpore francúzskych značiek na úkor talianskych.
Napriek odchodu západných automobiliek z Ruska sa zdá, že existuje cesta, ako tieto autá nielen dovážať do krajiny agresora, ale ich tam dokonca vyrábať.
Viete, prečo má Peugeot v logu leva a prečo sú medzi exponátmi múzea aj ručné píly alebo sekery? To všetko sa dozviete v našom videu.
Nestáva sa často, aby automobilky predstavovali svoje štúdie na Slovensku. Peugeot však urobil veľkú výnimku.
Myslíte pri kúpe nového auta na to, akú bude mať hodnotu po troch rokoch? Nie? Robíte chybu.
Peugeot prišiel s naozaj exkluzívnou ponukou, ktorá sa neodmieta a ktorá robí nové auto skutočne dostupným prakticky pre každého.
Nový Peugeot 3008 je pre francúzsku automobilku prelomový model. Prináša veľa novej techniky a koncept interiéru, ktorý postupne dostanú aj ďalšie Peugeoty.
Tretia generácia tritisícosmičky je nová doslova od podlahy a elektrifikovaná tak ako nikdy predtým. Uvidíme, či prechodom na batérie príliš neriskuje.
Kauza „ignorovania“ prísady AdBlue v naftových autách značiek Peugeot, Citroën, Opel a DS sa asi posúva do novej fázy. Aj keď veľmi zvláštne.
Po nedávnej modernizácii SUV 2008 prichádza Peugeot aj s faceliftom menšej dvestoosmičky. Zmeny zasiahli dizajn, kabínu aj priestor pod kapotou.
Priemerná cena opravy tzv. "emisnej chyby" sa vyšplhala na tisíc eur a problém sa často nevyriešil. Oficiálnu sťažnosť už podalo vyše 5 000 spotrebiteľov.
Problémy s trakčnou batériou alebo s jej upevnením sú dôvodom početných zvolávacích akcií elektromobilov a hybridov.
Po modernizácii SUV 2008 čaká podobná revízia aj hatchback 208, jedno z najpredávanejších áut v Európe.
Trnavskému závodu koncernu Stellantis sa nepodarilo vybojovať do budúcnosti výrobu novej generácie Peugeotu 208. Pre zamestnanosť to nie je dobrá správa.