Peugeot sa rozhodol oprášiť kus svojej histórie a posunúť ju do novej elektrickej éry. Uvidíme, čo na to zákazníci.
Po zimnom teste Peugeotu e-308 SW sme sa mu pozreli na zúbok aj v júni. Dôvod? Zaujímal nás rozdiel v dojazde, spotrebe a nezabudli sme ani na nabíjanie.
Kým elektromobily pribúdajú na slovenských cestách slimačím tempom, počet hybridov prudko rastie. Aby ste však využili ich potenciál, chce to zmeniť jazdný štýl.
Nový výfukový systém je v podstate bezpečnostným prvkom. A predstavte si, bude mať aj katalyzátor.
Peugeot možno načrie do minulosti, aby na svet priviedol jednu zo svojich legiend.
Náš elektrický Peugeot e-308 sme preverili na nabíjačke. Mnoho motoristov sa totiž pýta, o koľko dlhšie trvá elektromobilu nabitie, ak je jeho batéria v zime premrznutá.
Tuhá zima a batéria s kapacitou relatívne skromných 51 kWh. To neznie veľmi lákavo. Napriek tomu sme zvládli štreku z Bratislavy do Tatier a späť s prehľadom.
Ak by ste si vyberali nový elektromobil, v časoch módnych SUV by ste asi nad Peugetom e-308 SW neuvažovali. A je to škoda.
Pick-upy sú v Európe okrajovým segmentom, no v iných regiónoch majú silnú trhovú pozíciu.
Pretočený „tachometer“ či zatajená oprava po havárii? Ani to nemusí byť najväčšia nočná mora pri kúpe auta z druhej ruky.
Tak ako Peugeot sľúbil, dopĺňa modelový rad 408 elektrickou verziou. Vystačiť si však musí s menším akumulátorom.
Nová zostava motorov v Peugeotoch uprednostňuje mild-hybridné 3-valce 1,2 MHEV a plug-in hybridné 4-valce 1,6 PHEV. Stačí to?
Nové verzie elektrických SUV Peugeot e-3008 a e-5008 dostali najväčšiu batériu v triede. Podporujú tiež rýchlejšie nabíjanie.
Emmanuel Macron začal jazdiť v novom modeli automobilu s hybridným pohonom. Aké finančné výhody Francúzsko poskytuje pri kúpe elektromobilov?
Vznikol na čistom liste papiera, a to sa často nestáva. Nový Peugeot 3008 je však presne tento prípad.
Peugeot 208 a Toyota Yaris majú za sebou omladzovaciu kúru. Francúz dostal nový mild hybridný pohon, a tak sme boli zvedaví, ako veľmi dokáže spotrebou konkurovať japonskému full-hybridu.
Ostal benzín, diesel a elektrickým verziám zvýšili dojazd. Vyskúšali sme si naftu v Opeli Combo a cítili sme sa v ňom ako v osobnom aute.
Tretia generácia Peugeotu 5008 vstupuje do elektrickej éry. Ale na spaľovacie motory ešte nezanevrie.
Obdĺžnikový volant, odvodený z herných ovládačov už nebude mať žiadne mechanické spojenie s riadením.
Podľa Talianov má francúzska vláda na koncern príliš veľký vplyv, čo sa odráža na podpore francúzskych značiek na úkor talianskych.