Francúzska automobilka sa doťahuje na prémiový segment.
Koncern PSA už vo veľkom využíva platformu EMP2, teraz sa k nej však pridá druhá pre menšie modely. Napríklad Peugeot 208, Opel Corsa alebo Citroën C3.
Francúzska automobilka prekvapuje informáciou o príchode rodiny športových elektrických modelov. Na trh prídu už v roku 2020.
Citroën C1, Peugeot 108 a Toyota Aygo – to je známe trio miniáut z českého Kolína. V budúcnosti to tak byť ale nemusí.
Je to tak. Peugeot, priekopník v oblasti naftových motorov, sa k nim v blízkej budúcnosti otočí chrbtom. Peniaze investuje celkom iným smerom.
Doterajšie aktivity Peugeotu na poli hybridov dopadli fiaskom. Zmeniť to má nová generácia benzínových plug-in hybridov. Ako prvé ich dostanú modely 508 a 3008.
Francúzi využijú na rozdiel od iných značiek domáci parížsky autosalón na plno. Chýbať nebude ani Peugeot. A okrem kombi 508 tu predstaví ešte jednu novinku. Tá je zahalená tajomstvom.
Koncern PSA má v oblasti elektromobility veľký sklz. Dohnať ho chce jednoduchou úpravou už existujúcich modelov. Prvým pionierom by sa mal čoskoro stať Peugeot 208 Electric.
Vraj naftové motory končia? Nekončia.
Ak považujte 308 GTi za príliš športovú, Peugeot ponúka menej vyhranenú verziu GT.
Nové kombi Peugeotu stavia najmä na štýle. Ale nedá sa mu uprieť ani praktická stránka veci. Pod zadným vekom ponúka 530 litrov pre náklad.
Motorová apokalypsa sa šíri ako epidémia. Z dôvodu nových emisných noriem škrtajú automobilky jeden model za druhým. Najnovšie padne na oltár ekológie aj ostrý francúzsky hatchback.
Ostré hatchbacky sú o emóciách, rýchlosti a výkone. Peugeot 308 dokáže byť úsporným rodinným autom, ale aj nekompromisným cestným dravcom.
Koncern PSA končí spoluprácu s japonským dodávateľom prevodoviek Aisin. Nové modely Peugeotu, Citroënu, DS a Opelu prepriahnu na automaty spoločnosti Punch Powertrain, ktorá je v rukách čínskych vlastníkov.
Francúzsky koncern PSA, ktorý združuje značky Peugeot, Citroën, DS a najnovšie Opel, musí dohnať konkurenciu. Plánuje preto veľkú elektrickú ofenzívu.
Koncern PSA predstavil po novej generácii Citroënu Berlingo aj nový model Peugeot Rifter. Minivan je nástupcom modelu Partner Tepee, no s predchodcom ho spája len veľmi málo. Rifter má moderný dizajn, v interiéri i-Cockpit a v ponuke aj osemstupňovú automatickú prevodovku.
Nová vlajková loď Peugeotu rúca všetky tradície. Klasický sedan prepracovali v Paríži na fastback s bezrámovou konštrukciou dverí. Automobilka netají, že novinkou útočí na Audi A5 Sportback či BMW 3 GT.
Malý crossover od francúzskej automobilky vo výbave GT láka výzorom. Najsilnejší naftový motor ponúka 180 koní. Pohon všetkých kolies však chýba.
Súčasná generácia veľkého Peugeotu 508 dostane predsa len nástupcu. Premiéra sa uskutoční už v marci. Zatiaľ tu máme prvú skicu. Ukazuje nádherný sedan. Kombi príde na jeseň.
Úradujúce európske Auto roka 2017, Peugeot 3008, dostalo nedávno väčšieho súrodenca. Nová päťtisícosmička preberá všetky vychytávky, no odvezie až siedmich pasažierov.