Keď dostanete defekt, prvým krokom je opraviť alebo vymeniť poškodenú pneumatiku. Rozhodnutie o výmene jednej alebo oboch pneumatík závisí od viacerých faktorov, vrátane veku a typu pneumatík.
Väčšina slovenských motoristov prezúva. No sú aj takí, ktorí sa rozhodnú dojazdiť v lete zimné plášte. Nie je to dobrý nápad.
Možno aj vy pomaly zvažujete prezutie auta na letné pneumatiky. Neponáhľať sa ale je v tomto prípade skôr výhodou.
Výrobca pneumatík Goodyear a nemecké ZF sa rozhodli softvérovo prepojiť pneumatiky a riadenie stability vozidla.
Umelá inteligencia a neurálne siete umožnia talianskemu výrobcovi pneumatík skrátiť čas vývoja, ale aj znížiť počet testovacích vzoriek.
Emisie z pneumatík boli doteraz podceňované, ukazuje sa však, že sú veľkým zdrojom znečistenia ovzdušia aj vôd a ohrozujú mnohé živočíchy.
Vodiči pozor! Od 15. novembra musíme na snehu a lade jazdiť na „zimných“. Viete ako vybrať správnu zimnú pneumatiku, čo znamenajú čísla na nej a ako skladovať tie letné?
Obdobie prezúvania letných plášťov na zimné sa nekompromisne blíži. Kto sa nespolieha na celoročné pneumatiky, musí si vybrať zimné.
Nový symbol využíva Pirreli, premiérovo na pneumatike P Zero E.
Až 65 % novej pneumatiky UltraContact NXT tvoria udržateľné materiály. Na bezpečnosť to vplyv mať nemá.
Viete čo majú spoločné pneumatiky pre Bugatti Veyron a pre raketoplány?
Do hlávkového šalátu, ktorý je inak považovaný za veľmi zdravú súčasť stravy, sa môžu dostávať jedovaté látky z pneumatík.
Autá majú aj iné emisie ako tie z výfuku. Tie ale zatiaľ emisné normy opomínali.
Pri osobných autách cestný zákon nepredpisuje presný dátum, kedy musíte auto prezuť, ale uvádza, že zimné pneumatiky musí mať vodič na vozidle vtedy, ak sa na vozovke nachádza súvislá snehová vrstva, ľad alebo námraza.
Mimoriadne sledovaným kritériom je tento rok určite výdrž pneumatík a ich vplyv na spotrebu. Tieto faktory majú totiž v konečnom dôsledku na vašu peňaženku väčší dopad než obstarávacia cena.
Magazín dTest tradične prináša test zimných pneumatík a odhaľuje, ktoré z nich sa oplatí zaobstarať.
Rozhodol o tom federálny súd USA. Spor sa týkal Hrabalových patentov na samonafukovacie pneumatiky.
Častice z opotrebovaných pneumatík sú druhým najväčším zdrojom nebezpečných mikroplastov z dopravy.
Pneumatiky z púštneho keru guayule sa vyvíjajú už od roku 2012, v tomto roku mali ostrú premiéru v závodnom špeciále.
Svetu pneumatík vládnu dnes tie so zníženým valivým odporom. Platí však pravidlo – niečo za niečo.